snow

utorok, 9. augusta 2016

My Everyday Makeup Routine / PRED a PO /

Ahojte ! :)
Dnes som sa rozhodla, že by som vám rada ukázala, ako sa maľujem každý deň. Určite ste si už u mňa na blogu všimli, že moc "natural" líčenie neukazujem. Skôr sa prezentujem niečím výrazným.
Prečo teda nenosím tieto líčenia aj von?
Môj hlavný dôvod je to, že radšej vsadím na jednoduchosť, niečo čo je rýchle a čo viem, že nemusím kontrolovať každú hodinu.
Čo môže byť dôvod pre iných?
Spoločnosť je zlá.
Súdi.
Ak máte veľa makeupu - je to zlé. Ste nesebaistá a jediné, čo vás urobí krajšou je makeup.
Smejú sa, že vás by bolo treba zobrať na prvé rande na kúpalisko.
Ste povrchná. Jediné, čo vás zaujíma, je váš vzhľad.
Ak nemáte makeup - nestaráte sa o seba. Nemáte v sebe ženskosť. A povedia vám, že by ste sa mali maľovať.



Áno, aj takto zmýšľajú ľudia. Dosť divné mi pripadá hlavne to, že väčšinu týchto vecí povedia ženy, nie muži. 

Myslím, že spoločnosť by mala konečne dospieť. 
Akceptovať jeden druhého.
Nemať zbytočné pripomienky, ktoré len ublížia.

Prečo to tu vlastne píšem? 
Ešte pred rokom som ani nebola schopná ísť von so psom na prechádzku, aby som nemala na sebe makeup.
Prečo?
Moja pleť bola na tom tak zle, že som nemala rada samú seba. Preto som bála toho, ako zareagujú ľudia.
Ľudia, ktorí ma vôbec nepoznali, ktorých názor mi mohol byť ukradnutý.
No nebol. 
Plánujem o mojej pleti urobiť ešte osobitný článok, s fotkami a všetkým, čo ma kedy trápilo.
A stále trápi. 
Lebo síce sa pleť vyliečila, ale ja sa stále bojím toho, že niekedy uvidím ten istý odraz v zrkadle, ako kedysi.



Jasné, že vidíte rozdiel. ale o čom by to potom bolo?
Máte stráviť pár extra minút svojho života na to, aby sme vyzerali rovnako ? 



Nelíčim sa každý deň a keď hej, je samozrejmé, že to mením. No vačšinou nosím práve toto líčenie, ktoré je vážne jednoduché a zaberie 10- 15 minút. 



Keďže mám pomerne suchú pleť, zvykla som si makeup (Dermacol Imperial odtieň 02 )nanášať spolu s olejom - santalové drevo, ktoré skvele vonia a vďaka ktorému sa mi pleť za celý deň makeupom nevyschne a neumre. Hlavne pod nos, na viečka ( kedže ich mám celkom priesvitné a vidno mi na nich žilky) a minimálne množstvo pod oči nanesiem korektor ( Catrice Liquid Camouflage ). 


Viečka prepudrujem púdrom od Essence (Fix and matte) a tvár veľmi malým množstvom púdru od Gabriely Salvete. Snažím sa ho moc nenanášať pod oči, keďže kombinácia suchej pleti a púdru na mne spôsobuje, že vyzerám na 40.

Posledné kroky u tvári je Bronzer( Rimmel Natural (02)  a rozjasňovač ( Bell Secretale ).

Oči sú tiež pomerne jednoduché a hlavne rýchle. Najskôr si nanesiem do ohybu oka bronzer od NYC ( Sunny ), ktorý som samozrejme zabudla odfotiť a potom už len čo najbližšie ku mihalniciam čierny tieň ( Catrice 140 ) a trošku nad ním fialový tieň ( Catrice 820) ktoré spolu rozmažem. Svetlý tieň do vnútorného kútika a pod obočie  je otázkou nálady, ale ak ho chcem, tak naniesiem tieň od Essence  All I need. 

 Maskara a ceruzka na obočie je samozrejmosťou. 





A to je v podstate všetko. Pre niekoho, kto makeup nenosí je to asi veľa, no keďže nanášam všetko v pomerne malých množstvách nie je to nič výrazné. 

 Keď už sa mám nalíčiť, tak vždy sa zameriam hlavne na to, aby som zjednotila začervenanú pleť a zvýraznila riasy a obočie. 
That´s all.

Máte aj vy nejakú rutinu? Stretávate sa s ľudmi, ktorý na vás komentujú všetko, akoby oni boli dokonalosť sama o sebe?
Chceli by ste článok o tom, ako sa mi zlepšila pleť? Budem veľmi rada za každú odozvu.
Kika 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...