snow

sobota, 12. decembra 2015

Pink-burgundy-ish Cut Crease Eye makeup ♥ FOTOPOSTUP ♥

Ahojte! :)
Znova sa ozývam po 100 rokoch, áno viem som hrozná, ale čo už.
Tieto týždne boli pre mňa trošku hektické, kvôli zápočtom a predtermínom ( ktoré ma ešte budúci týždeň čakajú) no povedala som si, že dnes večer  už nemá zmysel sa učiť a tak som si konečne našla čas aj na blog ! ( alebo prokrastinácia ;) )
Dnes by som vám chcela ukázať líčenie, ktoré som nafotila už asi pred mesiacom, no ako vravím, nebol čas ho ani zverejniť.
Niekedy vážne nechápem blogerky, čo dokážu postovať články každý deň.
To ako vážne stíhate?
A už vôbec nechápem tie blogerky, čo už pracujú. To akože prídu z roboty, nerobia doma nič len idú fotiť, upravovať fotky, napísať článok, odpovedať na komentáre a koniec?
Ako nechcem byť zlá a nechcem aby ste ma zle pochopili, ale nemajú  iné hobby, priateľa, priateľov, proste... život?
Možno som len ja lenivá a neviem si správne rozvrhnúť čas, aj to je možnosť.
Ale boli tu dni, keď som sa každý deň snažila venovať blogu a tie dni boli vážne len o blogu... a o ničom inom.
A to sa mi neľúbilo :)
Veď blog je vlastne pre potešenie a nemá sa z neho stať povinnosť, nieje tak?

No k tejto téme sa vyjadrím možno niekedy v osobitnom článku, uvidíme :) teraz spať k líčeniu :)

Všimla som si , že na mojom blogu sa začínajú opakovať líčenia a vyzerajú veľmi podobne. Takže to potrebovalo zmenu a tak som sa rozhodla nalíčiť technikou " cut crease", ktorá sa dúfam bude páčiť aj vám aspoň z časti tak, ako mne :)





POSTUP ( pre vačšiu kvalitu kliknete na fotku ) :









POUŽITÉ PRODUKTY :


Na tvár som najskôr použila podkladovú bázu od Couleur Caramel a následne potom som pomocou "Beauty Blender-a" z Dm-ky ( ktorý milujem najviac na svete) naniesla Rimmel Match Perfection v odtieni 010 Porcelain, ktorý je na mňa bohužiaľ moc ružový, tak som ho musela zmiešať s troškou makeupu od Maybelline- Affinitone :)



Ďalej som tvár prepudrovala s transparentným pudrom od Essence, naniesla lícenku v odtieni Autumn Peach, brozner od Rimmelu, vykonturovala lícne kosti pomocou krásneho studeného tieňa od essence ( neviem odtieň) a nakoniec trošku rozjasňovača z limitky Cinderella :)


 Na celé viečko som naniesla korektor od Dermacolu a prepudrovala som ho pudrom od Astoru - Mattitude.


Tvár som prestriekala fixačným sprejom od Avonu a následne si upravila obočie :)




Pomocou malého skoseného štetčeka, ktorý mám zo sady na nechty ( há) som nad pohyblivým viečkom nakreslila linku hnedým očným tieňom ( Essence 09 Get ready ) a potom som pomocou taktiež celkom detailnejších štetcov túto linku rozmazala smerom dohora tienami z paletky Essence All about Roses.


Ďalším krokom bolo nanesenie bielej ceruzky na celé pohyblivé viečko pomocou štetčeka na pery :D ( live my life = using brushes at whatever I want <3 )


Následne som na viečko nanášala tiene, od najsvetlejšieho po najtmavší a snažila sa ich pekne do seba rozotrieť. Nemôžete ale zabudnúť na to, že medzi týmito tieňami a hnedou v očnom záhybe musí ostať viditeľný biely pruh :) Tieto tiene som následne naniesla aj na spodné viečko. 


Á nakoniec som naniesla čiernu ceruzku do hornej "waterline", linku s chvostíkom pomocou linky I <3 punk od Essence a maskary na vrchné aj spodné mihalnice :) 
A máme hotovo ! :)







Páči sa vám toto líčenie ? Dúfam že áno, lebo mne veľmi :)
Je to niečo iné, ale pritom stále nositeľné a určite zaujme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...