snow

piatok, 13. novembra 2015

VYHODNOTENIE GIVEAWAAY ! :)







Ahojte !
I keď neskôr, než som sľúbila, mám tu konečne vyhodnotenie Giveaway, ktorá sa konala na tomto blogu :)
Zapojilo sa vás 31 a všetkým vám veľmi ďakujem a som rada, že vás výhra zaujala :)

Hralo sa o :
♥ Rimmel Maskaru Extra Super Lash v odtieni Brown black
♥ Miss Sporty Lak na nechty v odtieni 4212
♥ Dulcia Natural deodorant s vôňou citrón-mäta, ktorý do súťaže venovala Miška od Krásná každý den
♥ Maybelline Rúž Colos Sensational v odtieni 620 Pink brown

Na pomoc pri výbere výherkyni som si zapla random. org, ktorý mi vegeneroval číslo 15 ! :)





Výherkyni gratulujem a odosielam ti email, aby som vedela, na akú adresu ti mám výhru zaslať :)

Vám ostatným ešte raz ďakujem a nezúfajte, možno sa na vás šťastie obráti nabudúce :)

Prajem krásny Víkend,
Kika :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...