snow

sobota, 24. októbra 2015

Alverde Krémová Očná Linka ♥ Recenzia + Líčenie ♥

Káva zaliata, hudbička pustená - Môžem začať písať článok

Ahojte ! :)
Po vyše týždňovej odmlke sa vám znova hlásim, v toto krásne sobotnajšie popoludnie a to s recenziou ! :)
Posledné dni rozmýšľam aj nad nejakými líčeniami, ktoré by som pre vás vytvorila ( a doplnila tým môj poloprázdny instagram - ak ma chcete sledovať link máte tu :   kiiks_k , oplatím každý follow :) ) no stále čakám na nové očné paletky a bez nich sa mi do líčenia nejako nechce...
No nevadí, dnes vám aspoň zrecenzujem Krémovú očnú linku od Alverde, ktorú som si pred pár týždňami kúpila v DM za neskutočnú cenu - 2€ :)




Popravde, bola to impulzívna kúpa.
Nepatrím medzi tých ľudí, ktorí čo vidia, to hneď aj kúpia. Vždy si niečo vyhliadnem na internete, pokukám 1 568 682 recenzií a až potom, čo som si 100% istá, že produkt stojí za to, kúpim ho. Preto doma nemám nič, s čím by som nebola spokojná a všetko využijem.

Túto linku som kúpila len kvôli jej cene a preto, že bola hnedá, aké prosté že?
Rovno na úvod vám poviem, že to nieje najlepší produkt, no snažím sa z neho vyťažiť čo najviac, aby pre mňa jednoducho dobrý bol. No to si vysvetlíme potom. Poďme na tú takú "pravú " recenziu.





Ako som už spomínala, linku som si kúpila v hnedom odtieni, ktorý sa nazýva - 30 WARM MAROON. Odtieň je skutočne nádherný - Je to krásna teplá čokoládová farba, ktorá je na linku ako vyšitá.
 Ako udáva názov produktu, linka je Krémová. No nečakala som, že až tak krémová. Pripomína mi skôr nejaký krémový očný tieň, než linku.
Linka je  vcelku dobre pigmentovaná, nato že je to krémovka, nehovorím že nie, ale preto, aby ste docielili skvelej pigmentovanej linky, musíte mať na viečku trošku hrubšiu vrstvu linky, než by bolo vhodné.
To spôsobuje, že linka na oku nie a nie zaschnúť a po polhodinke, alebo hodinke si nájdete na hornom viečku odtlačku. A ak toto robí linka, nieje to dobré, že? Žiadna z nás nechce celý deň kontrolovať v zrkadle, či je makeup v takom dokonalom stave, s akým sme odchádzali z domu.
Toto z linky robí dosť nekvalitný produkt, všakže?


ALE! Tu prichádza veľké ALE ! 
Všetko sa dá zmeniť, ak chceme. 
Teraz vám rozpoviem príbeh, ako som sa snažila z trošku naprd linky, urobiť dobrú linku.
Na Fotke, ktorá je zobrazená vyššie, som linku použila na klasický spôsob, čiže celkom výraznú linku s chvostíkom.
 Ako zariadiť aby sa neotláčala? 
Najskôr som pomocou obyčajnej vatovej tyčinky, ktorú som poprikládala na linku "absorbovala" prebytočné množstvo produktu, ktoré na výsledný look nemalo žiaden efekt. Ďalší krok bolo nanesienie malilinkého množstva transparentného pudra po celej linke - čím som ju trošku zmatnila a jednoducho "pribila" na miesto. Čiže linka sa už viacej neotláčala. WUALA ! :) Samozrejme, mohla som použiť aj hnedý tieň, ale nemám doma žiaden, ktorý by bol v presne takomto odtieni, takže vďaka púdru som nestratila tú krásnu čokoládkovú farbu.

V tomto líčeniu som linku použila na tzv. " nedbalú " linku na vrchnom viečku, ktorú som rozmazala dohora pomocou malého smudge štetca a musím povedať, že takýto typ linky sa mi na mne páči oveľa viac, ako precízna wing linka. :)
Ďalej som linku použila aj na celé spodné viečko a rozmazala ju smerom dole a --- je to nádhera :) Už mám toto líčenie na sebe asi 4 hodinky a vrchná linka je prepudrovaná, čiže sa neotláča nikde a so spodným viečkom som nerobila nič navyše, no i tak linka krásne drží, nezalieza do imaginárnych vrások v 19tke, proste Dokonalosť :)

ĎÁÁÁLEJ som túto linku použila na jemné kontúrovanie tváre. Áno viem, že je to produkt na oči a možno sa nájde niekto v komentároch, kto mi na to bude pindať ale úprimne, je mi to jedno :) Je to moja tvár, moja fantázia a kľudne si vykonturujem tvár linkou na oči, prečo nie ? :D Je to prírodná kozmetika, žiadne chemikálie ( alebo nie tak veľa ), žiadne parfumované alebo konzervačné látky, takže keď neuškodí mojim očiam, pochybujem, že uškodí mojej pleti :) Zatiaľ každý produkt, ktorý som doma vlastnila , alebo videla v drogérii, ktorý bol určený na kontúrovanie pleti, bol na môj vkus až moc oranžový a príšerne neprirodzený. Táto krémová linka má krásny tmavý odtieň a ľahko sa rozmazáva, takže stačí skutočne len slabo ťupnúť štetcom do produktu a máte vyhrané :)
Na fotke to moc nevidno, pretože som to naniesla v jemnej "no makeup" vrstve, aby som nevypadala tak, že mám na tvári namaľované 2 hnedé čiarky :) 
Základ v dokonalosti líčenia je vždy BLENDENIE, na to myslite :) 




Áno, viem, je to pár krokov navyše, ale prečo nedať produktu druhú šancu a nespraviť z neho niečo skvelé a použiteľné ?
Vďaka všetkým týmto opatreniam, ktoré som sa pri tejto linke naučila, dávam jej hodnotenie 5 z 5.
Ja som s ňou jednoducho spokojná a za 2 €, myslím že to bola skutočne skvelá kúpa :) 

Tak čo teda, páčila sa vám táto recenzia ?? Alebo máte radšej recenzie typu - Buď všetko zhejtujem, alebo všetko vychválim ? 
Keď vám niečo nesadne, treba trošku zapojiť fantáziu a porozmýšľať, ako z produktu, ktorý nebol až tak dobrý spraviť produkt, ktorý budete rady používať každý deň :)

Týmto sa dnes s vami lúčim a idem sa konečne pustiť do povinností, ktoré musím splniť do školy :)
Majte sa krásne, užite si slnečný víkend, bežte von, zahrabte sa do kopy lístia a pochyťte trošku jesennej atmosféry,
Kika  :)
PS : nezabudnite sa zapojiť do mojej Giveaway, ktorá beží už týždeň :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...