snow

nedeľa, 13. septembra 2015

Essence PLUMP no clump ! Mascara ♥ RECENZIA ♥


Ahojte :)
Dnes som tu opääääť s článkom a tentokrát dokonca s Recenziou :)
Na mojom blogu moc recenzií nenájdete a poviem vám, prečo to tak je.
Ešte pred 2-3ma rokmi som bola v takom štádiu, že som "potrebovala" mať doma z kozmetiky skoro všetko, čo sa mi zapáčilo, kupovala som kadejaké veci, mala začaté 3 púdre, 4 maskary a používala som všetko naraz... Čiže od tej doby som vyskúšala viacero produktov a medzi nimi našla aj milášikov na celý život. Mám doma napríklad púder, ktorý kupujem už 3tí rok a čiže mám už minimálne 6te balenie a proste nemám potrebu kupovať iný púder a skúšať, či je lepší než ten čo mám a či by mi vyhovoval viacej, lebo proste viem, že by som ľutovala jeho kúpu ( to sa stalo aj začiatkom tohto roka pri kúpe púdru od Astoru, ktorý tým pádom nie a nie domíňať, lebo je proste naprd a zbytočne mi len leží v šuflíčku a potichučky sa kazí, kým ja znova používam môjho milášika :D ).

Neviem či sa vyjadrujem moc jasno, ako čítam po sebe tú litániu, čo som akurát vypotila...
Len chcem povedať, že keď mám niečo rada, nemám potrebu to  nahradiť, ostávam tomu proste verná a kupujem to stále. A čo vám mám napísať 4 recenzie na ten istý produkt ? Jasné že nie :)
To isté platilo aj o maskare, ktorú som objavila minulý rok a môžte si na ňu prečítať recenziu tu : ŤU.
Mám už doma tretie balenie no povedala som si, že to chce zmenu... začala som po blogoch čítať rôzne recenzie, až som sa rozhodla pre túto maskaru od Essence s názvom PLUM no clump!
Tak ako táto maskara u mňa dopadla a aký mám na ňu názor?


Na officiálnej stránke Essence som toho moc o tejto maskare nenašla, píše sa tam len :
Názov hovorí za všetko. veľká kaučuková kefka prináša mega objem bez zlepovania rias. 

Stručné, však?



Musím povedať, že kefka sa mi veľmi pozdávala už pred kúpou tejto maskary a pravdu povediac, kúpila som si ju asi preto, lebo mi pripomínala maskaru One by One od Maybelline.
Je pomerne dosť veľká, ale nie moc, čiže sa dostanete pekne až ku korienkom rias.

Obal sa mi veľmi páči, v poslednej dobe sa mi páčia farebné obaly na kozmetike..

A ako maskara nalíčila moje riasy??
Najprv vám ukážem fotku nenalíčených mihalníc. Mihalnice si nenatáčam ani nič svetoborné s nimi nerobím, občas ich nafarbím ale to len tak z nudy, nieže by to malo nejaký veľký význam :)
Oči mám nalíčené pomerne jednoducho, na celom viečku mám rovnaký tieň pre jeho zjednotenie, a ku korienkom rias som naniesla čierny tieň, ktorý používam vždy pri každom líčení :)
(Pre vačšiu kvalitu kliknite na fotky )

BEZ MASKARY :




JEDNA VRSTVA :

Po nanesení jednej vrstvy mihalnice vyzejakú úúúžasne, vôbec niesu polepené a pôsobia celkom prirodzene.






DVE VRSTVY :

Musím sa priznať, že málokedy nanášam dve vrstvy maskary na mihalnice, lebo som na to proste lenivá a riasy líčim vždy ako posledné, čiže mi na ne moc času neostáva. No musím povedať, že pri tejto maskare sa mi výsledný efekt páči o moc viac, ako pri nanesení jednej vrstvy.




ZHRNUTIE :

Milujem túto maskaru !!!! Určite ju doporučujem všetkým ženám, ktoré túžia po DOKONALÝCH riasach
Mihalnice sú
♥ krásne oddelené
♥ natočené
♥ čierne
♥ výrazné

Maskara vôbec neopadáva, drží krásne celý deň a nerozmazáva sa :) 
Cena je taktiež skvelá, tuším že do 3 Eur :)


A NAKONIEC : 

Len tak na porovnanie :)
Mihalnice nalíčené touto maskarou od ESSENCE a potom MISS SPORTY, ktorú som silno milovala a tvrdila a hlavne bola o tom vehementne presvedčená, že NELEPÍ ! :) ;)




 Aká je vaša obľúbená maskara??
Zaujala vás táto ? 
Určite mi dajte dole vedieť v komentároch :)
Prajem krásnu nedeľu ♥
Kika :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...