snow

utorok, 8. septembra 2015

♥ ESSENCE NEWS ♥



Ahojte ! 
Povedzme si to na rovinu .... Vonku je strašne naprd počasie ! ( teda aspoň tu na Orave ). Posledné dni chcem nafotiť nové líčenia, prípadne recenzie a to slnko nie a nie výjsť... Úprimne... dosť ma to hnevá... mne sa málokedy stane, že by som mala až takú chuť sa s vami podeliť o článoček, no a keď chcem, tak nemôžem, lebo fotky budú nekvalitné....
No nevadí !
Dnes sa s vami chcem podeliť o novinky od Essence, ktoré ma najviac zaujali. V našich drogériách by sa mali objaviť asi už niekedy teraz ( teda ak tam už niesú ) takže sa neskutočne teším na to, kedy ich tam uvidím aj ja :)


1. VŽDY som bola veľkou fanúšičkou maskár od Essence a tieto dva nové kúsky ma zaujali kefkou, lebo tie sú podľa mňa pri výbere maskár a výsledného efektu na riasach najdôležitejšie ( avšak je jasné, že ak máte zlú zaschnutú náplň alebo až moc riedku, tak riasy tiež nebudú bohvie čo )






2. MILUJEM mono tiene ! Strašne nerada kupujem paletky očných tieňov pretože keď si zamilujem nejaký tieň , logicky ho aj používam a mne tieň o priemere 1cm proste nestačí :D Tieto odtiene sa mi veľmo páčia :)




3. PALETKY ??? Od Essence? Doma mám od nich zatiaľ len jednu a to s názvom...neviem? a som s ňou veľmi spokojná, i keď sú to strašne svetlé pastelové farby, ktoré rada používam len na rozjasnenie oka. No tieto ma zaujali... pravdu povediac všetky :) Určite sa pokukám hlavne po All about VINTAGE !







4. Milujeem umelé mihalnice :) Nevlastním ich veľa  a popravde včera som ich všetky vyhodila bo sa ani na ne pozerať nedalo, no keď už, tak som ich vždy rozthla a používala som len jednu polku z celej dĺžky... a preto sa mi tento štýl od Essence tak páči. No bohvie, ako to bude vypadať na očiach že :)

5. Bronzer a rozjasnovač v jednom :) Kedže študujem na VŠ a mám prechodný pobyt na intráku, veci typu 2v1 rada uvítam, lebo  ma nebaví so sebou vláčiť 5126 veci :D



6. Kedže mám pomerne husné obočie, veľakrát sa stane, že ho mám cele strapkaté a vypadá neupravene... I keď v poslednej dobe ho fixujem pomocou obyčajného laku na vlasy a je to TOPka, vážne obočie vydrží na mieste celý deň, veľmi ma zaujala táto bezfarebná vosková ceruzka na oči, ktorá ma splniť rovnaký účel :) Tak uvidíme




7. Úprimne... nemyslím si že Essence vyrába dobré korektory, no tieto by som veľmi rada vyskúšala :) Aaaa... na moje prekvapenie asi budem tentoraz siahať po tom najtmavšom odtieni čo majú ( ale nie preto, že by som sa opálila cez prázdniny, ako ma v robote mohlo "chytiť", že ) ale preto, lebo chcela by som ho použiť ako tzv. contour stick :) Ak to bude vypadať fajn a ak sa hlavne dokopem k tomu, aby som si ho kúpila, dám vám potom vedieť :)



8. I loooooooooooove blusheeees <3 Od Essence priam milujem odtieň 80 autumn peach ( myslím teda že sa tak volá), ktorí je z ich ponuky Soft Touch líceniek. Veľmi ma zaujala hlavne tá druhá farbička :)


9. Musím povedať, že niesom moc milovníčka rúžov alebo leskov, radšej si vystačím s obyčajným balzamom :) No kebyže si mám vybrať nejaké produkty na pery z ich noviniek, určite by to boli tieto odtiene :)





 

10. Á nakoniec laký :) I keď som kedysi vlasnila vyše 70 lakov naraz a striedala ich každý deň, musím povedať, že posledný rok/ dva ma to už vôbec nebaví... buď si nalakujem nechty lakom, o ktorom viem že vydrží aj pár dní, alebo práve takýmito "nude" farbami, čiže francúzskou.





Tak čo, zaujalo vás niečo z týchto noviniek, poprípadne, videli ste už niečo z nich v našich drogériách a máte to už doma ??? 
Určite hoďte komentár a dajte mi vedieť, či sa niečo z toho oplatí kúpiť :)
Kika




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...