snow

štvrtok, 6. augusta 2015

Hlavne nepoužiť ČIERNY TIEŇ ♥ FOTOPOSTUP ♥


Ahojte J
Dnes som tu opäť s nejakým tým líčením a opäť som sa rozhodla, že budem článok písať zarovno s “kechlením“, takže momentálne som v takom štádiu, že nemám ani šajnu, ako dnes líčenie dopadne, len viem, že chcem použiť svetlé tiene, ktoré sú do zlata, ružova, žlta..... Strašne sa na to teším a dúfam, že "vykúzlim" nieičo nové, lebo v poslednej dobe do každého líčenia natrepem aj čierny tieň  a presne to nechcem, aby sa dnes stalo !




Tak poďme na to J
Začínam ako zvyčajne... s korektorom na celom viečku a dnes som pridala aj krémovú jumbo ceruzku, ktorá je trošku lepkavá a osvedčila sa mi ako báza J
Inak... dúfam že nebudete mať žiadne výhrady k mojemu obočiu, pretože v poslednej dobe sa snažím ho trošku nechať zhrubnúť, takže nieje také pretrhané, aké by malo byť J



Ako ďalší krok nanesiem do očného záhybu telový tieň s podtónom do žlta ( Essence 41 ...spotted! ). Následne naň nanesiem tieň ktorého farbu neviem vôbec opísať... občas si prídem ako chlap... že poznám len farby dúhy :D Je to taká broskyňovo-ružovo-lososová (eehhh?!? )  ( Essence 55 shrimp me up ) .

 Mám pocit že rozdiel na fotkách ani moc nieje vidno, no pri ďalšom kroku je ten tieň už viac viditeľný :)


Tentoraz na celé viečko nanesiem ružovučký tieň ( Essence 44 it´s up to you), ktorého okraje rozmažem pomocou toho neidentifikovateľného tieňa, ktorý som nanášala predtým .



Na prednú časť viečka som naniesla zlatistý tieň, ktorý pekne oko prejasnil J



Spodná linka je celkom jednoduchá, tmavší hnedý tieň som naniesla po celej šírke, a zlatý tieň, ktorý som naniesla na vrchné viečko som naniesla len do stredu.




Ááá medzi poslednými krokmi, ako vždy, nanesiem bielu ceruzku do vnútornej linky, svetlý tieň pod obočie, do vnútorného kútika a maskaru J






Čo hovoríte na toto líčenie ?? Riasy vyzerajú dosť biedne, keďže mi už dochádza maskara, no dúfam, že mi to odpustíte :) Dúfam, že sa Vám líčenie páči, lebo mne hej :) Inak... keď som prišla takto nalíčená ku sestre ( práve bola vonku búrka ), tak to komentovala tak, že či do mňa udrel blesk :) Nič nepoteší viac, ako podpora vlastnej rodiny, všakže ? :D 
Podľa môjho názoru je toto líčenie v celku nositeľné a určite by som sa ho nebála ísť niekde prevetrať, na predchádzku po meste, pri západe slnka .. ( keľo romantiky ! :D )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...