snow

nedeľa, 19. júla 2015

Letné farebné líčenie /FOTOPOSTUP/ Summer fresh makeup

Ahojte :)
Takže po sto rokoch, opäť líčenie na mojom blogu :333
Pripravila som si pre vás už pred týždňom toto svieže, farebné líčenie, dúfam, že sa vám bude páčiť a že oceníte moju snahu vyfotiť skoro každý postup, ktorý som spravila, aby som toto líčenie vytvorila :)
Tak pome na to :) ( pre väčšiu kvalitu kliknite na fotky :) )




1. Na celé viečko som namiesto bázy naniesla korektor, ktorý mi poslúžil ako báza. Potom som do ohybu naniesla tmavý hnedý tieň, ktorý som rozmazala veľkým štetcom, aby nebolo vidno žiadne viditeľné prechody :)
Malý typ : Korektor na pohyblivom viečku "nezapudruvávam" :D len v ohybe.. Prečo? To, že korektor je krémovejší, tak je aj trochu lepkavý, čiže sa vďaka nemu tieň lepšie naťupká na oko a bude mať väčšiu pigmentáciu. Naopak, prepudrovanie očného záhybu nám pomôže v blendení :)


2. Na celé pohyblivé viečko som naniesla žltý tieň. Použila som mono tieň od Essence a musím priznať,že je mizerne pigmentovaný ( 62 john lemon),  pri ďalších fotkách si môžete všimnúť, že farba je už omoc jasnejšia a to vďaka tomu, som ho naniesla znova a to pomocou štetca, ktorý som predtým nastriekala fixačným sprejom od Avonu :)

 3. Pomocou menšieho štetca som naniesla na vonkajší ... kútik ? čierny tieň ( Catrice 140 The Captain of the black pearl) ktorý som následne rozmazala.


4. Na spodné viečko som naniesla ten istý hnedý tieň, čo som dala aj do ohybu a rozmazala ho smerom dole. Vďaka tomuto tieňu sa nám nasledpvný zelený tieň bude omoc jednoduchšie rozmazávať a vytvárať plynulejšie prechody :)


 5. Tentoraz som naniesla zelený tieň ( essence 48 forest gump) a poriadne ho rozmazala a na vnútornú časť som pridala trblietavý zelený tieň od Catrice (Cucuba limitka ) :)

 6. Posledný krok je už len nanesenie svetlého tieňu do kútikov, pod obočie, urobiť linku a naniesť maskaru :) wuala




 Tak čo ??? Páči sa vám takéto líčenie??? Mali by ste odvahu ho aj "vyvetrať" von, alebo ste radšej za klasické zemité farby ?? Určite mi dajte vedieť :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...