snow

streda, 27. augusta 2014

Tričko s mojou potlačou #2

Ahojte ! :)
Dnes by som vám veľmi rada ukázala tričko, ktoré som získala vďaka spolupráci so stránkou shirtinator.sk a musím povedať, že som veľmi ale veľmi spokojná s tým, čo mi prišlo :)
Už v tomto článku ste mohli vidieť tvorbu môjho trička. Objednávku som odoslala podvečer 20.8 a tričko mi dorazilo práve dnes, čiže keď odčítame víkend a deň odoslania objednávky trvalo to presne 4 dni, čo mi tričko dorazilo domov, Akože WOW. Vážne WOW. Musíte myslieť, že to nebolo len odoslanie hotového trička, v tejto dobe bola zahnutá aj výroba trička, čiže veľká spokojnosť z mojej strany, ďalej by som rada spomenula to, ako vás eshop pravidelne informuje o tom, že vaša objednávka bola zaradená, že tričko ide do výroby, alebo že tričko už putuje k vám :)
Tričko vypadá presne tak, ako som si predstavovala a týmto by som veľmi chcela poďakovať stránke  shirtinator.sk za príjemnú spoluprácu a perfektné tričko :)












Tričko milujeeeem :)))))))) Je kvalitné, príjemné a jednoducho dokonalé :) Avenged Sevenfold foREVer :))) Čo naň hovoríte ? :) Aké tričko by ste si vyhotovili vy ? :) ( milion smajlíkov pretože mi to strašne vylepšilo náladu po tom, čo som dnes prišla od zubára  :) )
Prajem krásny deň,
Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...