snow

štvrtok, 28. augusta 2014

Nové ESSENČATÁ ktoré má zaujali :)



Ahojte :)
Dnes som si pri vás pripravila článok, kde vám chcem ukázať novinky od značky ESSENCE, ktoré by mali na trh prísť už onedlho :) Musím povedať, že teraz ma Essence veľmi prekvapilo vecami, ktoré si na nás prichytali :) Tak, poďme na to :)

1. Essence sa už dosť previedla týmito paletkami, ktoré obsahujú 6 tieňov. Veľa žien si ich pochvaľuje, no musím sa priznať, že ja nevlastním zatiaľ žiadnu z nich, i keď som moc premýšľala o All about nude musím povedať, že táto bude rozhodne moja !! :) Krásne tmavé aj svetľulinké tiene budú vhodné na každodenné nosenie a aj na nejaké to dramatické líčenie :) 


 2. Rozjasňovač od ESSENCE ??? WHAAAT ??? Musím povedať, že tento produkt ma chytil najviac za srdce a rozhodne ho budem mať ! V drogerii chýbajú rozjasňovače, takže som veľmi rada, že essence s týmto prišla ! :) Určite si najskôr kúpim tú svetlejšiu variantu - 10 Look at the bright side a ak bude dobrá, kúpim si aj ružovú -20 Bright up your life. CENA by mala byť neuveriteľných 2.99 Eura ! :)

3. Ako ďalší produkt ma zaujali tieto lesky na pery. I keď niesom moc leskový tip, pravdepodobne siahnem po prvom na obrázku - 05 Pink Galaxy a po druhom, čo je - 06 Miracle Sparkle Cena 2,69 :)

4. Táto maskara !! O môj BOŽE ! :) Strašne mi obalom pripomína niektorú HIGH END maskaru, no neviem si spomenúť ktorú, no musím povedať, že ma nezaujal len prekrásny obal, ale aj kefka. Táto maskara sľubuje objem a výrazné riasy :) Cena by mala byť 3,59 :)
 5. Ďalší produkt, ktorý ma zaujal, je táto maskara. Ta ma opäť zaujala či už objemnou kefkou tak takisto aj farbou obalu :)

6. Rúže od Essence sú taktiež známe svojou vysokou kvalitou a malou cenou :) Ja mám zatiaľ len jeden, no musím povedať, že ma veľmi zaujala nová ponuka, či už ČIERNY rúž, vhodný na rôzne halloweenske líčenia, tak aj nude farbičky v spodnom rade a to 11 - Nude Love a 15 - Oh so matt ! :)


6. Korektory, ktoré mi pripomenuli novinku od Max Factoru :) Buhožiaľ, pravdepodobne sa na náš trh nedostanú, no keby áno, chcela by som žltý a ružový :)

7. Som veľká milovníčka Essence Mono očných tieňov a už teraz viem, že tieň uprostred musí byť môj :)
8.  Veľmi ma zaujali aj tieto folie na nechty. U nás v drogerii som nič podobné nevidela, tak by som ich určite chcela mať :) Malé info k tomu je, že potrebujete aj špeciálny nadlak a podlak, takže trošku väčšia investícia, tak dúfam, že to aspoň bude stáť za to.

9. Vždy som chcela túto obojstrannú kefku na obočie, tak ma essence veľmi potešila :)
10. Holografické nalepovacie pásiky na nechty by som určite veľmi rada využila, nie na to, aby som ich nechala nalepené na nechte, ale skôr na to, aby som pomocou nich robila rôzne tvary na nechtoch :)

11. Zatiaľ som sa u Essence stretla len s dosť umelo pôsobiacimi mihalnicami, no tieto sa mi veľmi páčia, pretože sú to akokeby trsky prilepené na priesvitnom pásiku, čiže ich nalepíte naraz a bude to podľa mňa vypadať super :)


12. A posledný produkt, ktorý ma zaujal je tento pieskový nadlak :) Čo je lepšie na tom, než spraviť pieskový lak s hociktorého vašeho obľúbeného laku ? :)


 Vecí je omnoho viac, tu je len zoznam toho, čo najviac zaujalo mňa, zbytok nájdete na ich stránke . Čo hovoríte na tieto novinky ? Kúpite si niečo z nich ? :)
Prajem krásny deň,
Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...