snow

piatok, 22. augusta 2014

Liebster Award - TAG

Ahojte :) 
Bola som nominovaná na tento TAG od skvelej blogerky Nicol, za čo jej veľmi ďakujem :) Na mojom blogu sa moc tagov nenachádza, no keďže som posledné dni chorá a vôbec sa necítim na nejaké to líčenie, tak som si povedala, že hádam je čas aj na to, aby ste sa dozvedeli niečo viac o mne :)


Pravidlá:

1. Poďakuj bloggerovi, ktorí ťa nominoval. ( hotovo :D )
2. Napíš 11 faktov o sebe.
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostala.
4. Nominuj 11 bloggerov, ktorí majú menej než 200 odoberateľov, aby odpovedalo na tvoje otázky.




11 faktov o mne : 
1. Volám sa Kristína.
2. Mám 18 rokov.
3. Od septembra nastupujem na vysokú školu :) 
4. Milujem rockovú a punkovú hudbu, no v mojom playliste nájdete aj hity, ktoré momentálne hrajú v rádiách.
5. Niesom moc spoločenský tip. 
6. Mám 8 ročného ratlíka - Jessyho :) 
7. Som seriálový maniak :3 Teraz fičím na 2 sockách, Big Bang Theory, Teen Wolf, čakám na The Vampire Diaries a The Originals, chcem začať pozerať Walking Dead. Samozrejme nemôžem zabudnúť na klasiky, ktoré už skončili  a to Priatelia, How I met your mother, Zúfalé Manželky :3
8. Milujem zmeny.
9. Milujem kozmetiku .... a hlavne kozmetické štetce :)
10. Mám problematickú pleť ktorú nie a nie dostať do normálu.
11. 11 je málo..... rada čítam - hlavne Stephena Kinga, rada spím, hrám hry na pc, pozerám Letsplaye na youtube A zanedbávam blog, bohužiaľ :/ 




Odpoveď na 11 otázok, ktoré som dostala :
1. Ako dlho bloguješ ?
   Blogujem už asi rok a pol, s velikánskymi prestávkami :)
2. Aké príspevky najradšej robíš ?
   Foto postupy s líčením :)
3. Tvoje obľúbené jedlo ?
   Kurča, je jedno s čím, Boršť ? ( ako sa to píše ?!? ), knedľu s hocijakou omáčkou :3
4. Čo robíš vo voľnom čase ?
   Sledujem videá na youtubé, som na fb, venčim psa, venujem sa blogu .. :)
5. Máš domáce zviera? Ak áno, čo to je a aký máte najlepší zážitok ?
   Mám psa, Jessyho, ratlíka :D Milujem keď spí a zo sna breše alebo kope nohami :3
6. Máš BFF?
   Neznášam tú skratku, že BFF. Ale asi áno :)
7. Plánuješ nejaké zmeny na blogu ?  
   Zmeny na blogu už nastali, kompletne som zmenila hlavičku a zmenila názov :)
8. Obľúbený film ?
   Žiaden, je ich veľa :)
9. Tenisky/ topánky na opätku ? A prečo ?
   Asi tak 50 na 50 ... Tenisky na behanie po meste, opätok, keď sa chcem viac popretŕčať :D
10. Aký príspevok plánuješ ako ďalší ?
   Keďže som chorá tak moc neviem, ale asi spoluprácu s Shirtirinatorom a príspevok, ako umývam svoje štetce na makeup.
11. Vyhovujú ti otázky ? :D
   Jop :)

Otázky pre Nominované :
1. Prečo si sa rozhodla blogovať ? 
2. Koľko času ti zaberie pri tvorbe článku?
3. Čo rada robíš vo voľnom čase?
4. Do ktorej triedy chodíš ? 
5. Čítaš aj iné blogy?
6. Plánuješ dopredu články, alebo to skôr nechávaš na náhode?
7. Máš domáce zvieratko?
8. Čo ti dáva motiváciu ďalej pokračovať v blogovaní ?
9. Čítaš knihy?
10. Športuješ ?
11. Sleduješ televízor ? :)

Dúfam, že vám otázky budú vyhovovať :) Na tento TAG nominujem :
Kristýnku z http://my-little-boring-me.blogspot.cz/
Jeanne z http://jeanne-s-world.blogspot.cz/
Lucku z http://divci.blog.cz/
Baby budem veľmi rada, ak tento TAG spravíte :)
Pekný deň, Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...