snow

sobota, 2. novembra 2013

Saturday BLAH - BLAH

Ahojte :)
Opäť je tu Saturday blah blah tak sa vám tu idem vykvákať :D

Ako ste si mohli všimnúť, spravila som pár zmien na blogu... Chcela som, aby vypadal jednoduchšie, možno decentnejšie ak chcete a myslím, že sa mi to podarilo :) Bielou farbou sa nič neskazí a fialovú milujem, tá tu nesmie chýbať :)

Od pondelka na blogu uvidíte 30 DAYS MAKE UP CHALLENGE, tak dúfam, že sa vám bude páčiť :) Nemám čas ju robiť každý deň, tak som sa rozhodla, že príspevky budem publikovať každý druhý deň ... 3 "looky" už mám nachystané aj pofotené, tak dúfam, že to všetko budem stíhať, a že sa na to po pár dňoch nevyseriem nevykašlem :)



Taktiéééééž začnem písať články ( možno aj točiť videá, Boh vie) : Mesačná Sedmička .... Túto vec ste si mohli všimnúť napríklad u bloggerky a youtuberky HanyBrokolice.... Otázky/ Témy si pomením podľa toho, ako budú vyhovovať mne, niektoré možno nechám ako napríklad Najpozeranejší seriál tohto mesiaca a najpoužívanejší produkt mesiaca atď...

Aj tento celý týždeň som strávila doma kvôli chorobe a sviatkom, tak som mala opäť malinkú kreatívnu chvíľku a spravila si nový stojan na štetce na tvár ( make up, puder, lícenku, korektor, bronzer ... ) :) Chcela som pôvodne niečo fialové no žiadnu fialovú látku som doma nenašla, tak to nakoniec dopadlo takto :
Pokus o mašličku :)



Moc sa mi to páči, pôsobí to na mňa tak dievčensky ( to asi tá ružová, že ?) a rozmýšľam, že na rovnaký spôsob prerobím aj stojanček na štetce na oči, aby to spolu ladilo :)

Páči sa vám ? :) Dúfam, že ste si užili dnešnú sobotu a zažili pekné sviatky s rodinou :)
Majte sa krásne,
Kika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...