snow

pondelok, 4. novembra 2013

1. Day - 3O Day Make up Challenge

Ahojte :)
Takže týmto príspevkom začínam 3O dňovú výzvu :) Príspevky nebudú každý deň, ale každý druhý, pretože nemám čas na líčenie každý deň a navyše aj to fotenie a následné spracovanie fotiek a tvorba článku zaberie istý čas :)
Nebudem sa tu rozpisovať, nech sa páči, prvé líčenie - Nude ... Každý môže toto "nahé" líčenie spraviť inak, niekto by možno zvolil iba špirálu a slabo hnedý tieň, no ja som pridala aj linku :)
Dúfam, že sa vám líčenie páči, bohužiaľ nemám fotku celej tváre, pretože v tej dobe som ešte bola chorá a verte mi, takú by ste ma vidieť nechceli :D


POUŽITÉ PRODUKTY :
Avon Mega Effects Mascara
Catrice Gelová linka - 020 It´s Mambo Nr.2
Elf eyeshadow duo
Essence I <3 stage báza pod očné tiene
TD´ceruzka na obočie
Veľká paletka očných tieňov




Dúfam, že sa vám líčenie páči, v stredu vám ukážem FIALOVÉ :)
Krásny zbytok dňa,
Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...