snow

piatok, 20. septembra 2013

FRIDAY´S IDEAS - Night sky

Ahojte :)
Dneska som sa rozhodla, že každý piatok vám pripravím článok s nejakým líčením :) Vopred vás chcem upozorniť, že to nebude nič na bežné nosenie ( ako ste si už na mojom blogu mohli všimnúť ;) no je to nato, aby vás to inšpirovalo, vážne, nebojte sa farieb :) ).
Dnes som vôbec netušila, aké líčenie spravím, no najskôr som chcela, že budem mať čisto biely tieň na celom pohyblivom viečku, a v ohybe fialovú, ktorá sa postupne bude dohora strácať ... No keď som to spravila, tak sa mi to moc nepáčilo, a vzniklo z toho toto :)

Vopred sa ospravedlňujem za vlasy  v zábere a za nepochopiteľný efekt môjho foťáka v zafarbení obočia na žlto :D fakt nechápem -_-



 Čo som použila :
Na celé viečko a do vnútorného kútika som najskôr naniesla bielu ceruzku od Essence...
Do očného ohybu som naniesla tmavý fialový tieň z mini paletky od Essence v odtieni 03 Purple Maniac ( áno, to som :3 )
Potom som na "rozblendenie" dohora použila slabo fialový tieň z Paletky Gosh v odtieni TR3 Water Lily
V tomto momente som si uvedomila, že chcem na očiach "vykúzliť" niečo úplne iné :) Tak som na celé viečko naskôr naniesla tmavo modrý tieň, svetlejší odtieň do stredu viečka a svetlýtrblietavý tieň do vnútorného kútika ( tiene z paletky, foto nižšie)
Do vonkajšieho kútika som naniesla čierny tieň od Catrice v odtieni 140 Captain of the black pearl...
Pod obočie som naniesla svetlý tieň od Elfu...
Na spodné viečko som naniesla Tmavý modrý tieň ... Už som len nakreslila linku, dala špirálu a hotovo :)
Linka - Gelová od Essence a mascara od Rimmel London - Extra Wow lash :)








 Páči sa vám líčenie a táto nová " Rubrika" ?? :)
Budem veľmi rada, ak sa do jej tvorby zapojíte aj vy a to tým, že mi napíšete, aké farby by som mala použiť v budúcom článku Friday Ideas :)
Love u all,
Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...