snow

pondelok, 5. augusta 2013

Volám sa Kika a mám problém... aneb Júnové nákupy :)

Ahojte :)
Dneska som bola znova na nákupoch tak som sa rozhodla že vám ukážem čo som si kúpila za celý mesiac, pretože ja nikdy nechodím na veľké nákupy, vždy len na pár vecí no ono sa to po čase nahromadí :)

Hneď potom ako som to všetko pozberkala som si uvedomila, že na to, že mám iba 17 rokov strašne moc utrácam na kozmeniku .... Takže odteraz budem od drogérie abstinovať .... aspoň sa pokúsim ;)


Dneska mi prišla objednávka od Dermacolu :) Bola tam akcia (neviem či ešte stále platí ) že ste mohli získať kupón na 8 eurový nákup... Ja som túto zľavu využila, ikeď poštovné stojí 4,60 nákup sa mi veľmi oplatil :)
Btw som rada že posielajú aj vzorky, ten BB cream som dávno chcela skúsiť, no vďaka vzorke som zistila že je nič moc ako je ľahký ale strašne sa leskne :/


Krajkový puder :)

OČI : 
 Keďže mi moja obľúbená maskara od NYC dochádza, kúpila som si novú od Essence :) Navyše som vyhrala na jednom blogu maskaru od Avonu ( na obe si môžete prečítať recenzie tu : NYCAvon )
S linkou v pere som veľmi spokojná, vždy som ju chcela vyskúšať :) Recenzia tu :)
Už dlhú dobu som potrebovala žltý tieň, preto som si kúpila tento od Essence v odtieni John Lemon :)


 Laky od Golden Rose sú mojou srdcovkou :) Za tento mesiac mi pribudlo 5 :)
Recenzia na 202ku tu :)

Zdobičky :)

 Hviezdičky : cena 20 centov :)

 Čierny prášok : 35 centov :)

Miss Sporty :  od dnes je v drogérii Teta akcia na laky Miss Sporty : 1+1 zadarmo :)
Ich rúže som kúpila v drogérii 101 iba po 1 eure :) Sú parádne :)



NYC :
Lak má nádhernú zelenú farbu, navyše stál iba 50 centov tak som ho hneď brala :)
Báza pod make up je fajn, stála do 4 eur, budem robiť recenziu :)

A nakoniec Olej na opaľovanie a lesk na pery od Essence :)
Zrkadlo som predvčerom zlomila ( 7 rokov smola, už zase, šhit! ) tak som si dnes bola kúpiť nové :)

To je všetko :) Zaujalo vás niečo z toho a kúpite si to ?? Čo ste si za tento mesiac nakúpili vy ?? Máte rady takéto typy článkov ? Dajte mi vedieť,
Kristín :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...