snow

pondelok, 26. augusta 2013

INSTApost :)

Ahojte :)
Kamarátka mi dnes povedala aby som spravila takýto príspevok :) Nápad sa mi zapáčil, tak tu ho máte :)
Pár fotiek z môjho instagramu za mesiac august :)

Fotka z dneška :) Takto som dnes chodila po meste :) Viem, miesto todays som mala napísať nowadays ;)

 Opäť chcem dlhé nechty, preto som si ich začala zase lakovať, vtedy sa im darí lepšie ;)


Toto vznikne z čírej nudy :) Mala som po ruke štetec a rúž, tak čo tak ho nepoužiť na pery, ale na oči ? ;)

 Môj havko ;) rád spáva s nami na posteliach, málo kedy leží na zemi ;)
 Moje laky :)
 Mové topánočky za výbornú cenu ( 5€ ) :)

 Zase nuda a pokus o Ombre lips ;)

 Tieto nechtíky som mala veľmi rada ;)

 Večera ;) "Mastný" rožok, banány, oriešková nátierka a mlieko :)

 Me :)
 Who owns my heart ? Is it love or is it art ? :3

Čajíček :) Všetko ovocie v ňom sa dalo spapkať, mňam :)

A nakoniec pesnička do ktorej som sa zamilovala :) Len si ju pustite, zamyslite sa a relaxujte :)
Kryštof, Tomáš Krus - Cesta

Tak a je to :) Zaujala vás niektorá fotka ? ;)
Krásny pondelok,
Kristín :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...