snow

štvrtok, 1. augusta 2013

Golden Rose - 202

Ahojte :)
Dneska by som vám ukázala novinku v mojej zbierke lakov. Je to lak od Golden Rose v odtieni 202.

 Laky od Golden Rose mám rada. Vyhovujú mi hlavne kvalitou, cenou a božským výberom farieb. Momentálne v drogérii Teta v mojom meste majú na výber z krásnych pastelových farieb :) No tentoraz som sa tam vybrala pre tmavšiu farbu :) Nemala som presnú predstavu, aký lak chcem ale keď som uvidela tento, tak som vedela že ho musím mať ;)

 Lak je v odtieni 202. Neviem prečo, ale na týchto lakoch sa mi nepáči, že nemajú aj názvy odtieňu :/ Ale to je detail :)
Ako môžte vidieť na fotke, je to krásna fialovo ružovo vínová farba.
Lak má skvelú konzistenciu, nieje ani moc hustý, ani moc tekutý ( ako napríklad Catrice, to je jediná značka, pri ktorej keď si vyberám štetček z fľaštičky tak frká). Štetec mi taktiež vyhovuje, lak sa s ním rovnomerne nanáša. Pre dokonalý vzhľad stačia 2 vrstvy. Tento lak je krásne lesklý, takže nepotrebujete top coat.
Výdrž je tiež slušná, 3-4 dni bez Top coatu :)

A teraz pozor : cena je len 1,69€, čo je neskutočné, pretože teraz za túto cenu zoženiete Essence laky ktoré sa týmto nevyrovnajú ani kvalitou, ani výdržou.





Aj keď mám od Golden Rose zatiaľ iba 5 lakov, stali sa u mňa favoritmi. Keďže v mojej zbierke budú určite pribúdať, môžte sa tešiť na ďalšie recenzie :) Btw, na prsteníčku mám jednu vrstvu laku Golden Rose v odtieni 302 :)
Poznáte túto značku ?? Máte od nich nejaký výrobok ? :)
Kristín

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...