snow

streda, 3. júla 2013

Random TAG :)

Ahojte :)
Dneska som bola "otagovaná" na blogu http://tutorialsandreviewsbytm.blogspot.sk/ od Terky :) Tag sa mi moc páči, preto ho spravím už dnes :)

zdroj



1. Máš veľa kozmetiky ??
No ... myslím že áno :D Kedže sa rada maľujem a rada robím rôzne eye makeup arty, potrebujem viac produktov ako len na to každodenné, všedné použitie ... Kozmetiku skladujem v kufríku z Kauflandu :) ( Chceli by ste článok o tom, ako skladujem kozmetiku ?? :) )
zdroj

2. Aký je tvoj najdrahší kozmetický výrobok ??
Hm.... tak nad týmto som dlho rozmýšľala a neviem ... asi Make up od Rimmelu ( lasting finish ) a čo sa týka nedekorativky tak asi vôňa Chloe :)

3. Maľuješ sa každý deň, aj keď nikam nejdeš ??
Nie, ale takýchto dní je vážne mál. Pretože mám psa, venčím ho  párkrát do dňa, čiže namaľovaná som furt :) Ale ak v nejaký deň viem že už nikde nepôjdem, tak sa odmaľujem  aj skôr než pred spaním :)

4. Rada čítaš knihy ??
Ohohoo, samozrejme že rada :3 Knihy sú môj život :) Najviac milujem spisovateľa Stephena Kinga,  o ktorom som dokonca robila ročníkovú prácu :) Ďalej veľmi rada čítam slovenských autorov :)

5. Tvoja najobľúbenejšia speváčka ??
No ... ja moc speváčky nepočúvam, viac si potrpím na mužský hlas :) Ale keď už, tak asi Avril Lavigne. Z mužov to je jednoznačne Matthew Shadows zo skupiny Avenged Sevenfold a Deryck zo skupiny Sum 41 :)


6. Tvoj najväčší trapas v živote ??
Tak to neviem, tých trapasov je viacej :D Ale akurát som si spomenula, ako som raz odpovedala z Geografie, bola som taká nervózna že som sa v rukách hrala s gumičkou na vlasy. A zrazu z ničoho nič mi tá gumička vystrelila rovno do učiteľkynej tváre :D :D že ups ... :D :P

7. Ako často chodíš nakupovať oblečenie / kozmetiku ??
Oblečenie nie moc často, mám ho doma až moc :D Ale kozmetiku párkrát do mesiaca a to hlavne preto, lebo drogériu mám po ceste zo školy a tak som si zakaždým chodila kúpiť po 1 max 2 výrobkoch :)

8. Tvoja najdrahšia vec zo skrine ??
Pfff.... tak to neviem ...Asi moje "plesové" šaty ktoré som mala na svadbe :)

9. Stanovačka alebo diskotéka ??
Ani jedno :) Najradšej posedieť niekam s kamošmi do krčmy :D :)

10. Kofola alebo coca- cola ??
Jednoznačne čapovaná kofola :)

11. Čo by si na sebe chcela zmeniť a prečo ??
Moju postavu, vôbec, ale vôbec s ňou niesom spokojná .... Mám postavu v tvare hrušky :D tj veľke boky, malé kozy :D Ale určite by sa s tým dalo niečo spraviť, toto leto sa chystám na každodenný workout ( už som začala :3 )

12. Potrebuješ mať sladkosti každý deň ??
Nie, ja som skôr na slané :)

13. Chcela by si sa v živote venovať kozmetike/ líčeniu ??
Hm... asi hej. Keby že som nešla na osemročné gymnázium, možno že by ma to tiahlo na vyzážistku ... Ale teraz určite ie, berem to len ako hobby :)

14. Nosíš radšej cop alebo rozpustené vlasy??
Rozpustené, vždy a všade :)

15. Ako dlho sa denne maľuješ ?? Čo používaš ??
Asi okolo 10 minút. Používam bázu, make up, korektor, puder, lícenku, maskaru, gel na obočie a niekedy aj rúž a linku :)

16. Aká je tvoja obľúbená značka lakov ??
Catrice, Avon, NYC a Golden Rose :)
zdroj


Tak a sme na konci :) Hádam sa vám Tag páčil :)
Označujem - Deni a Ruby :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...