snow

piatok, 19. júla 2013

Neznačkové očné tiene - Áno alebo Nie ??

Určite aj vy ste mnohokrát počuli, že najlepšie tiene sú od Macu ... Alebo Bobbi Brown... Alebo Urban Decay .... možno je to pravda, možno nie. Ich kvalitu nemôžem posúdiť, keďže mám zatiaľ len 17 rokov a nehodlám vyhodiť všetky moje úspory na pár tieňov, ktoré majú rovnaké odtiene ako ktorékoľvek iné tiene bežne dostupné v drogériách. Tieto HIGH end produkty ma moc nelákajú, zdá sa mi to ako zbytočne vyhodené peniaze, určite by som nejakú takúto vec chcela vlastniť, ale vlastné peniaze by som za to nedala.

Dobre, ale musím sa dostať k pointe :D
Môžu byť aj neznačkové veci kvalitné ?? Či už tiene, ceruzky na oči, alebo štetce.
Moja odpoveď - Určite áno. Toto všetko je len marketingový ťah aby slečny mali pocit že majú nejaký fakt kvalitný produkt a potešilo to ich ego.

Asi už vyše roka sa v mojej kozmetickej zbierke nachádzali očné tiene značky Qianyu. Hneď ako si prečítate názov vás napadne, že je to určite nejaký čínky výrobok. Áno je a čo teraz??? Čína v priemysle len a len napreduje, poobzerajte sa trochu okolo seba, uvidíte, že väčšina vecí pochádza práve odtiaľ .
Používala som ich rada, hlavne na moje eye make up arty ktoré na tomto blogu môžte vidieť často :) Preto som bola dosť sklamaná že som ich už nikde nevidela ...

No a ani nie pred týždňom som sa išla poobzerať po jednom obchodíku u nás v meste kde majú rozličný tovar. No a čo som nevidela ?? Tieto tiene, v rôznych farbách a iba za 65 centov!!! Ako pardón, ale trio očných tieňov za takúto cenu je viac ako výhodná kúpa :)



Tento raz som si kúpila trio s čiernou, sivou a bielou a ružovou, oranžovou a zelenou. Prvé tiene som si kúpila hlavne kvôli tej čiernej farbe ( plánujem ju porovnať s mono očným tieňom od Catrice) a tú druhú kvôli oranžovej, pretože tú som plánovala použiť v rôznych líčeniach no nikde som takýto tieň nevidela :)

Všetky tiene sú krásne pigmentované a trblietavé. Nie sú to klasické púdrové tiene ale majú takú zvlášnu pudrovo- krémovú konzistenciu. Kvôli tomu že sú trblietavé sa ťažšie naberajú na štetec ( ale to každý trblietavý tieň) no dá sa to a ak plánujem tieň použiť iba na celé pohyblivé viečko ( žiadne rozmazávanie) tak ho nanesiem rovno prstom :)
Pod tiene nieje potrebná žiadna báza, tiene nádherne držia :)


Takže za mňa bola kúpa týchto tieňov rozhodne dobrá vec !! Je mi jedno že to nieje žiadna drahá a "kvalitná" značka, ja som s nimi spokojná :)
A čo vy ?? Máte aj vy doma nejaké tiene od tejto značky ?? Prípadne iné "neznačkové" veci ?? Aké ?? Ste s nimi spokojné ?? :) Rada sa dozviem o ďalších :)
Budem vám vďačná za každý komentár :)
Kráásny piatok,
Kristín :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...