snow

utorok, 23. júla 2013

Essence I ♥ Punk Jumbo eyeliner pen review/ recenzia :)

Ahojte :)
Včera som si úplne neplánovane kúpila túto linku, a keďže ma pár báb pýtalo recenziu, tu je :)
V podstate som po nej pokukovala už dlhšie, keďže som nikdy nemala takúto Fixu na oči, chcela som to vyskúšať, pretože nie vždy ma baví kresliť si linky pomocou gelovej linky :)

Fixka je v peknom obale a má neskutočne hrubý pevný hrot. Vôbec sa neohne, no aj tak pri kreslení linky nijak netlačí na oko, je vážne jemný ...



 U tejto linky sa mi moc páči, že môžete nakresliť či už jemné linky, ale aj pekné výrazné :)
Čo sa týka výdrže, tú som testovala včera. Linky som si nakreslila okolo 11 hodiny, no už po 5tej som začala pozorovať, že akokeby mi v strede viečka mizla ... Nebola ta taká výrazná ako na zbytku oka ... Ale ako sa teraz nad tým zamýšľam, asi to bolo tým, že bolo neskutočné teplo a ja som nemala na viečkach žiadne tiene takže sa mi asi trošku potili, heh :) Takže to ako tragédiu vôbec neberiem :P
 Fixkou sa linky nanášajú veľmi ľahko a presne :)



Cena : 2,69 € ( drogéria Teta)
Množstvo : 2,5g
Výdrž : 7 hodín v brutálnom teple
Hodnotenie : 9/10
A čo vy ?? :) Holdujete skôr linkám v tekutej podobe, fixke alebo gelovým ?? :) Aký je váš top ? :)
Kristín

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...