snow

streda, 10. júla 2013

Essence All about matt powder review :)

Ahojte :)
V poslednom mesiaci sa mi podarilo rozbiť moje dva jediné púdre ... Jeden sa rozbil na triednom dome a druhý sa asi sám hodil o stenu ( našla som ho rozbitý na poličke a netuším čo s ním stalo !! ). A preto som si povedala, že ak nechcem rozbiť ďalší, rovno si rozbitý kúpim ( :D ). Rozmýšľala som aj nad sypkým pudrom od Dermacolu no nakoniec som sa rozhodla pre tento pretože naň bolo veľa pozitívnych reakcií a je aj cenovo výhodnejší :)




Ako prvé musím povedať že tento puder dokonale zmatňuje. Nenecháva ten také "pudrový finish" ale vážne prirodzene matný vzhľad. Výdrž je taktiež úžasná - 6 až 8 hodín, no závisí to samozrejme aj od počasia a vašej činnosti :) Puder je veľmi ľahký, nijako vám nezmení odtieň makeupu či pleti.
 Ako u sypkých púdroch býva "sieťka" nechýba ani tu. Puder je až moc jemný tak pri nanášaní si musíte dávať pozor aby sa vám polka nevysypala ;) Puder navyše nevonia nijako výrazne, čo je veľké plus :)
Hmotnosť : 11 g
Cena : ???? nepamätám, ale zhruba 3,80 :)
Vydrž : 6-8 hodín

Môj názor ?? :
Som celkom s týmto pudrom spokojná.. I keď testovať puder v tých najteplejších dňoch v roku nieje celkom dobre načasované, myslím že na tieto podmienky obstál :) Doteraz bol mojím  najobľúbenejším pudrom puder od NYC, no myslím že tento má lepšiu výdrž. Uvidíme, koľko mesiacov mi vydrží . Ináč ho určite odporúčam :)

A čo vy ?? Máte nejaký puder od Essence  ??? Aký je váš top favorit ?? :)
Prajem krásny deň,
Kristen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...