snow

štvrtok, 18. júla 2013

AVON MEGA effects mascara - review/recenzia :)

Ahojte :)
Dneska mi priniesla poštárka obálku od Danky z blogu http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk/ a veľmi ma tým potešila, Obálku som hneď rozdrapila a išla sa hrať s novou špirálou :D Danke za túto možnosť ešte raz ďakujem :)

Táto maskara má veľmi netradičné balenie. Strašne mi pripomína zapaľovač :P Kefka sa vyberá pomerne ľahko, najskôr musíte dať dole červené viečko, a potom ju trošku pokývať do strán a ona sa vám vybere. Ak sa s ňou budete hrať celý deň tak ako ja tak to bude pre vás hračka :D


 Bez  špirály :

 Jedna vrstva :

 Dve vrstvy :

 Nanáša sa pomerne ľahko, nijak som si nezaprasila nezašpinila ani horné ani dolné viečko :)
 Jedna vrstva vypadá fajn no dve mi už zlepili riasy, ale to robia všetky špirály a mne sa to pravdu povediac páči ... Rada používam maskary s veľkými kefkami ktoré dodajú skvelý objem a potom sa ma ľudia pýtajú či mám umelé mihalnice, heh :)



Záver : Mne sa táto maskara veľmi páči. či už netradičným dizajnom ale aj efektom ktorý na mojich riasach vykúzli. Pekne ich predĺži a trošku aj zhustí. Je pravda že riasy trochu zlepí, ale ja s tým problém nemám :) Navyše som ju už vystavila testu - 3 hodiny opaľovania na slnku prežila len s malými chybičkami ( poď lavým okom sa mi trošku otlačila ) ale vôbec to neberiem tragicky keďže nieje vodeodolná :)

Dávam jej 5 z 5 bodov :)
A čo vy, máte túto maskaru ?? Myslím že cena je celkom slušná, navyše ju do konca mesiaca môžete s Avon aplikáciou na Facebooku vyhrať :)
Prajem krásny deň, užite si toto parádne počasie :)
Kristín

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...