snow

nedeľa, 2. júna 2013

MAY Favorites :)

Ahojte :)
Keďže skončil máj, rozhodla som na po prvýkrát na tomto blogu napísať mojich obľúbencov :) Nebude sa to týkať iba dekoratívnej kozmetiky ale aj iných doplnkov ... :) Tak začnime :)





Chloé - túto voňavku poznáte asi všetky :) Krásne vonia no je aj celkom drahá ;)



Zvyčajne moc linky nenosím, stačí mi len maskara, no tento mesiac som ju začala viac používať, nijako výrazne, iba veľmi blízko ku mihalniciam a malinký zobáčik :)

Catrice laky sú podľa mňa jedny z najlepších drogérkových lakov :) úžasné farby, krytie aj pigmentácia ... Tento lak je nádherný metalický fialový s trblietkami :) Odtieň Purplelized :)

Neodolala som ani týmto lakom, GR je úžasný :)

Prvý make up od Rimmelu, je skvelý nebudem sa tu o ňom moc rozpisovať, onedlho naň spravím recenziu :)


100 - Ivory
Aj keď je to štetec na puder, rada som ho používala aj na zapracovanie make upu :)



Samoopaľovací krém ktorý plní svoju úlohu na jednotku, navyše nádherne vonia po čokoláde :)
500ml

Keďže ma poriadne spieklo, vďaka tomuto balzámu po opaľovaní som to bezbolestne (takmer) prežila :)

NYC lícenka, ktorá ma takú originálnu farbu, že ju môžete použiť aj na kontúrovanie ( 653 Park Avenue Plum )


Keďže mám v ľavom uchu tunel, stačí mi len jedna náušnica :) A rada som nosila aj tieto dva náramky, ktoré som si sama spravila :) Keďže mám doma náramkov dosť, určite o nich niekedy spravím článok :)

HRY O ŽIVOT - Naj naj náájlepšia knižka akú som v poslednej dobe čítala :) Už sa teším na filmy :)


Moje dnešné raňajky :)

mňam :)

Obľúbená pesnička : Rudimental - Waiting All Night, určite si pozrite klip :) http://www.youtube.com/watch?v=M97vR2V4vTs


Tak toto sú moji obľúbenci za mesiac Máj :) čo ste tento mesiac najviac používali vy ??
Prajem krásny zbytok nedele,
Kristín :)

















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...