snow

utorok, 16. apríla 2013

Zopár noviniek :)

Ahojte :)
Som tu, skoro mŕtva, ale som ! Akurát som docvičila a ledva sadím, bolí ma všetko :/ Ale stojí to za to ! :)
To nič, ale poďme k veci :)
V tomto článku by som vám chcela ukázať, čo je u mňa nové :)
V podstate sa mi posledné dni o moc zlepšila nálada, predsalen, to slnko <3. Takisto sa mi zdá, že sa zlepšujem aj v škole, čo znamená, že sa zlepšuje nálada rodičom :)
A keď má žena dobrú náladu tak čo robí ?? :) No predsa nakupujé :)
A čo som si kúpila ? :)








ELF : rúž v odtieni Nostalgic, štetec a sestra si dala objednať fixátor na make up :) Vo štvrtok mi majú prísť ďalšie dva štetce, tak sa už na ne teším :))


 ORIFLAME : Hojivý zázrak s vôňou kokosu <3 JE to zatiaľ najlepší zázrak, čo som mala a to som ich už mala vážne veľa :) ( Klasický, cherry, vanilka, čokoláda )

Dermacol make up cover : odtieň 208, už doma mám  209, no tá čaká na leto, teraz som bledá ako stena ;)
ďalej mi prišli vzorečky od biodermi :) A to : Gel moussant, Global a Pore Refiner :)





 Výhra GIVEAWAY na jednom blogu :))
PS : Baby tešte sa, chystále GIVEAWAY, akonáhle budeme mať 10 000 videní :)
A môj krásny Jessinko, ktorému sa štetec páči ešte viac ako mne ;)


 A čo ste si v poslednej dobe kúpili vy ? :))
Pekný deň,
Kristín :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...