snow

sobota, 20. apríla 2013

Farbenie :)

Ahojte :)
V poslednej dobe zisťujem, že sa zo mňa stáva "pravá" blogerka ... A to preto, že všetko fotím a už dopredu rozmýšľam, aký článok napíšem.
No a dneska vám ukážem ako som si prefarbila vlasy. Použila som na to farbu Palette v odtieni RF3, čiže intenzívna červená. Vlasy si už farbím dlho, asi dva roky a to každé 3 mesiace, nestriedam farbu, odtieň je vždy do červena.



Fotku pred farbením vám tu nemusím dávať, lebo som si dávala rovnakú farbu aj predtým, čiže mi trebalo prefarbiť len vyrastené korienky :)






A čo vy baby, farbíte sa  ? :))
Nemám rada, keď niekto povie, že sa nefarbí, lebo to ničí vlasy .... to nieje pravda, predsalen tie farby už odsahujú výťažky ktoré vám vlasy dokonca uzdravujú a nie ničia ;)
PS : chceli by ste článok o starostlivosti o moje vlasy ? :))
Dajte vedieť, krásny deň,
Kristín :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...