snow

nedeľa, 28. apríla 2013

Easy peasy nail art for short nails :)

Ahojte :))
Ako ste si mohli všimnúť, Merry pridala nový nail art .... a ja som mala tiež chuť niečo si spraviť s nechtíkmi, tak dneska máme 2 články :D
Veľa žien si myslí, že pekne nalakované nechty môžu byť len dlhé. Ale predsa len, existuje niekoľko typov, ako si nalakovať aj krátke nechty, aby nevypadali obyčajne :))
Keďže pred týždňom som si nechty ostrihala ( štiepili sa mi :/ ) mám teraz krátke, no nenechám ich len tak :) Už sa mi osvedčila moja teória, že čím častejšie si nechty lakujem, tým dlhšie budú :) Veď lak predsa aj nechty ochraňuje, čiže sa vám len tak ľahko nezlomia :))
Takže v najbližšej dobe tu budeme mať viacero nail artov pre krátke nechty :)



Ako podklad som použila lak od Essence, v odtieni No more drama. Je to veľmi pekná jemná fialová, no mrzí ma, že je ho fatk málo :/ ( iba 5 ml) Použila som dve vrstvy :)
A ďalej je to strašne jednoduché, čiernym lakom si nakreslíte  2 rovné čiary a bielou a tmavo fialovou urobíte okolo čiar bodky :) Už iba prelakujeme priesvitným lakom a wuala ! Hotovo :))




 Malý tip : ak sa vám nedarí nakresliť si rovnú čiaru, použite túto základnú pomôcku na manikúru :) Namočte ju do laku, a hranu odlačte na necht :)

Tak čo, páčia sa vám takéto nechty ?? Aké máte vy nechty , krátke alebo dlhé ? :)) 

Krásnu nedeľu,
Kristín :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...