snow

pondelok, 25. marca 2013

TAG : Kozmetické záležitosti, ktoré mi vážne nejdu :/

Ahojte :)
Dneska tu mám prvý TAG, a to na tému Kozmetické záležitosti, ktoré mi fakt nejdu  :) Vôbec som sa nepotrebovala dlho zamýšľať, predsa len moje kiksy pozorujem každý deň :P
1. Obočie
I keď si ho trvám už roky .... stále nedokážem docieliť rovnakého vzhľadu .... Buď je jedno tenčie, alebo druhé vyššie :D Asi mi nerastie rovnako, no čo už :) Rozmýšľam, že si ho niekedy pôjdem upraviť ku kozmetičke, ale bojím sa, že tá to ešte viac pokazí :P
Ďalšou vecou je to, že trošku flákam trhanie .... pár dní sa pozabudnem a potom vypadám ako Brežnev :D
No ale dámy.... myslite na to, že obočie nie sú dvojičky, ale sestry :)
Zdroj
2. Make up
Táák, ďalší problém ... pre niekoho hračka, rozorie sa make up a hotovo ... no pre mňa zápas na pár minút :D Nikdy, ale vážne nikdy sa mi ho nepodarí rozotrieť rovnomerne .... a potom mám na tvári mapy .... A ľudia mi to potom hovoria .... :D Amen, tma :D
Zdroj
3. Objem
Hrôza číslo tri ... keďže mám dlhé vlasy, sú ťažké, preto aj rýchlo spľasnú :D A potom moja hlava vyzerá ešte menšie, než je :D Riešim to rôznymi šampónmi, ale tie nepomáhajú ... hlavu sa mi nechce fénovať v predklone a tak to rieši tupírovaním .... No to spľasne tiež, nezáleží koľko toho laku nadžubem, áááh ....
4. Lakovanie nechtov
Už som sa to dávno mohla naučiť, že ?? Aj ja si myslím .... som ľaváčka, takže pravá ruka je (skoro) vždy perfect, ale ľavá ??  Lak pomaly až na lakti :D Veď poznáme :))
5. Winged eyeliner 
Linka s chvostíkom sa mi vždy podarí iba na ľavom oku .... ale na pravom nikdy .... buď je chvostík kolmo na oko alebo vodorovne a vtedy vypadám ako číňanka :D

A ako ste na tom vy ? :) Podobne ?? Nenechajte ma v tom samu :P
Ak sa vám Tag páčil, budem rada keĎ ho spravíte aj vy :)
A koho by som označila ?? ....
Asi iba Nikol z blogu by Nicolette a Lenku z blogu Wykyy :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...