snow

sobota, 23. februára 2013

Objednávka zo Sport Directu :) 1/2


 Ahojte :)


Včera nám prišla domov objednávka zo Sport Directu :) Určite už viareré z vás túto stránku poznajú a možno z nej aj niečo objednávajú :) Ak ju nepoznáte, môžte si ju pozrieť tu :)
Je to obchod zameraný skôr na športové oblečenie a topánky, ruksaky atď :) No po dlhšiom pátraní som našla aj balzamy, lesky a rôzne ozdôbky do vlasov :) Oblečenie som si ani neprezerala aj preto, lebo nerada objednávam oblečenie z netu ( radšej si to vyskúšam v obchode:P ) a navyše mám doma mooc oblečenia no aj tak si nikdy nemám čo obliecť :/ Veď poznáme :D
Objednala som si balzam, lesk na pery a mašličku do vlasov :) I keď túto mašličku som nechcela a teta, ktorá robila hromadnú objednávku to asi poplietla ( chcela som 2 menšie, Kvetinkovo modré ) veľmi sa mi páči a určite ju budem nosievať :) Predsa len, čipka má svoje čaro :)
Tak a teraz poďme k jednotlivým vecičkám :)
1. Balzam I <3 ... mango and papaya :) Jeden balzam som už mala ( blueberry and smoothe ) ktorý som dostala od kamarátky na narodeniny a veľmi som si ho obľúbila :) I keď mi po polroku už jeho vôňa a chuť začali prekážať, mám ho rada :) Používam ho skoro každý deň a neminulo sa úplne nič :D Má 15 ml a je veľmi veľký .. ten asi budú používať aj moje vnúčatá :D Len tak pre zaujímavosť má polomer skoro 2 cm a výšku 3,5 cm :) Obaly sa mi moc páčia, a vôbec mi neprekáža že sa naberajú prstom :) Tento nový vonia ... úžasne :) Presne takúto vôňu som si predstavovala pod týmto názvom :) Oba balzamy pery pekne hydratujú a zvláčnia :) Pre mňa jedny z top balzamov ! :)
Cena : 1 libra :)




Na tom staršom mám už trošku poškodenú nálepku :/

2. Mašlička do vlasov :) Ňou som úplne nadšená :) čipka je čipka :) Síce je trošku vačšia ( zhruba 13 cm )  budem ju nosiť pri rôznych účesoch ... Ako prvý ma napadol messy drdol a mašlička bude pod ním :) Určite vám tu niekedy dám fotky ako to bude vypadať :)
Cena : 1 libra :)




3. Lesk na pery I <3 ... strawberries and milkshake :) Krásny voňavučký lesk ktorý nepustím z ruky :) Vonia náádherne po jahodách, nemyslím čerstvých, ale ma to takú vôňu ako majú všetky jahodové sladkosti :D Hádam viete čo myslím :) Pery sa po ňou krásne lesknú, sú "šťavnaté " :) I keď trošku lepí, mne to vôbec nevadí :) Predsa len, za tú cenu :) 
Cena : 1 libra :)



S objednávkou som veľmi spokojná, pri najbližšej objednávke si objednávm viacej vecičiek do vlasoc, ako čelenky, sponky, gumičky :) Dúfam že sa príspevok páči a v najbližšej dobe sa môžte tešiť na Majkinu objednávku, ktoré je od mojej vačšia :)
Majte pekný deň :) 
PS 1 : aj vy objednávate zo Sport Directu alebo iných zahraničných stránok ? :)
PS 2 : nezabudnite na našu  giveaway :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...