snow

streda, 27. februára 2013

NYC - New York color haul :)

Ahojte :)
Dneska som sa koneeečne bola pozrieť do 101 drogérie na stojan od NYC. Na to, že som nakupovala asi iba 3 minúty aj s platením si myslím že som nakúpila dobre :) A prečo 3 minúty ?? Baby... nikdy si neberte do drogérie vášho oca :D Ale fakt ... ja tiež najradšej nakupujem sama alebo s kamarátkou, ale keďže u nás v meste , v ktorom žije viac ako 10 000 ľudí sa zmohli iba na Drogérie Teta musela som poprosiť ocina o odvoz do druhého mesta :) Dúfam, že nám tu čoskoro otvoria nejakú normálnu drogériu lebo to už nezvládam... som na nakupovaní závislá :D A keď vidím príspevky na iných blogoch, čo si kúpili v zľavách v Dm ... je mi do plaču :/ :)

Ale nevadí :) Dneska som mala presne naplánované čo si kúpim, a to - Špirála BIG Bold
                                                                                                           Mosaic Color wheel face powder
                                                                                                           Rúž :)
Síce som rúž nekúpila ten čo som chcela - Fragile pink, no kúpila som si peach fizz :)
Na laky som iba tak pozrela a videla som že mali zľavu  - 99 centov ... Tak som si jeden uchmatla a až doma som zistila že tento v zľave nebol :D Há, poteší :)


Rock Muse Smoky top coat 001 :) cena 1,99 €

Už sa na ňu tešíím :) cena 3,79 € v zľave d drogérii 101 :)

odtieň 443 peach Fizz cena 1,99 

Odtieň 723A Pink Cheek Glow :) cena 3,49 

Na všetky veci urobím po čase recenzie, no najskôr si ich chcem dobre preskúšať :)  A nezabudnite na našu giveaway, o 2 dni končí, no ešte stále máte šancu :)
A čo vy, máte nejaké veci od NYC ? Ste s nimi spokojné ? :)
Prajem krásny deň, Kika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...