snow

sobota, 5. januára 2013

Essence gel eyeliner / gelová linka

Ahojte ! :)
Kedže je toto môj prvý príspevok v novom roku, chcela by som vám popriať v roku 2013 len a len to najlepšie, nech sa vám všetko darí, nech ste šťastné a nech neľutujete ani jediný krok, jediné rozhodnutie ktoré spravíte a síce nebolo dobré. Lebo pamatajte : Všetko zlé, je na niečo dobré :)

Ale poďme sa venovať recenzii :)
Takže včera, som si konečne zaobstarala gelovú linku od Essence. Ja mám odtieň 01 Midnight in Paris, čiže čiernu matnú  farbu. Túto linku som mala už dávno odskúšanú vďaka mojej sestre, ktorá už mimochodom používa tretiu a navyše je na ňu mrte pozitívnych recenzií :) Takže som ani chvíľu nečakala a hneď som si ju kúpila . Táto linka nieje balená aj s aplikátorom (štetcom) takže ten si musíte dokúpiť . Essence má na to určený štetec, stojí 1,59 ak by ste to chceli vedieť :)
Cena linky : 3,30 eúr
Obsah : 3ml

S touto linkou sa výborne pracuje :) Vôbec sa neotláča, ani moc rýchlo ani moc pomaly nezasychá :) Práveže tak akurát, že aj máte čas nejaké tie chybičky zotrieť :) Táto linka je vodeodolná. A až moc :) Pri odličovaní s  ňou mám dokonca problém :)







Vydrží vám celý deň, aj noc :) Vôbec neopadáva, a nemusíte si ju stále dokresľovať ako to býva u  iných liniek, napríklad vodových :)





 S gélovými linkami sa podľa mňa o moc lepšie pracuje než s tekutými. Tie sa mi vždy o niečo otreli, alebo proste jednoducho po celom dni zmizli. A hlavne ten chvostík, ktorý si robím :) Ten sa s normálnymi linkami hneď vytratil :) No s touto linkou sa mi nič také nestalo :) Navyše si aj samé určujete, koľko produktu idete použiť, takže nevyprodukujete zbytočne veľa produktu :)

A  ako sa nanáša ?? Veľmi jednoducho :) Pomocou štetca, či už skoseného, alebo normálneho si dokážete naniesť hrubú aj úplne tenkú linku :)












A takto vypadá na oku :)














Ako môžte vidieť, farba je vážne černo čierna :)
Vôbec neviem čo jej vytknúť :) Takže ak vám teraz tá vaša linka došla, určite sa bežte pozrieť do drogérie na túto :) Myslím , že neoľutujete :)

Chcela by som sa vás rovno opýtať, mali by ste záujem o článok, ktorý by sa týkal spôsobov nosenia linky ?? :) Určite by tam bol aj tento, ktorý môžte vidieť na fotke : so zdvihnutým chvostíkom :3
Tak prosím , dajte mi vedieť v komentároch :))


Prajem pekný zvyšok soboty, hádam si ju užijete naplno :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...