snow

sobota, 15. decembra 2012

Make up for school

Ahojte :)
Dneska som sa prebudila do úlnej tmy a pohľad z okna ma veľmi sklamal :( Nielenže už zmizol skoro všetok sneh ( a to žijem na Orave ) ale aj bola tma a ja som nemohla nafotiť tutorial ktorý som si pre vás nachystala .. No nakoniec sa rozvidnelo a ja som sa dala do práce ! Takže dneska by som vám chcela ukázať jednoduché líčenie vhodné do školy, ale aj do práce.

Použité produkty :
- Jeden slaboružový, hnedý a biely tieň na oči
- čierna ceruzka na oči ( I <3 Rock od Essence )
- maskara ( Get BIG od Essence - vodeodolná )
- štetce
Líčenie je veľmi jednoduché a rýchle :) Takže ho vpohode zvládnete aj keď meškáte do školy :)
Použité produkty a štetce :)
Pred

1. Na celé pohyblivé viečko si nanesieme svetlo ružový, alebo svetlo hnedý tieň
2. Do vnútorného kútiku oka si dáme biely tieň, ktoré vaše oko pekne rozžiari :)
3. Do očného ohybu nanesieme matný, tmavohnedý tieň, ktorý pomocou okrúhleho štetca pekne "rozblendíme" :D
4. Pod obočie nanesieme biely tieň, ktorý tiež rozmažeme.
5. Tesne nad mihalnice pomocou skoseného štetca na linky dáme čiernu ceruzku, ktorú rozmažeme do stratena. Tento krok vám opticky zhustí mihalnice :) Ceruzku aplikujeme iba do polky viečka ;)
6. Hnedý tieň aplikujeme tiež na spodné mihalnice, ale iba do vonkajšieho kútika.
7. Nanesieme špirálu a máme hotovo :) Ja som naniesla iba jednu vrstvu a to iba na horné mihalnice . Tak to vypadá čo najprirodzenejšie. :)
Po

Ináč prepáčte za tú kvalitu :/ pokúsim sa to zajtra odfotiť lepšie :)
Dúfam že sa vám toto líčenie páčilo . A ako sa líčite do školy vy ? :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...