snow

sobota, 29. decembra 2012

Fialové líčenie

Ahojte :)
Dneska som tu zas :) nejako som sa rozbehla, každý deň jeden príspevok :) Kedže milujem fialovú farbu či už na oblečení, nechtoch alebo doplnkoch, tak prečo nie aj na očiach ? :)
Líčenie je veľmi jednoduché a tak dúfam, že sa bude páčiť a že sa necháte inšpirovať .

S čím som pracovala ja :)



 Na toto jednoduché líčenie som použila paletku 72 tieňov, Essence špirálu na oči Get big lashes watterproof (cena 2,49 eura ) a sadu Essence smokey eyes vo fialovej farbe (cena 2,49 eura )
  použité tiene :)

Tento setík obsahuje jeden púdrový očný tieň a krémovú očnú linku. S týmto setom sa mi pracovalo super, i keď som som chytala nervy pri tej linke ... zle sa mi nanášala, a nekryla dobre :/ Ale nakoniec som to zvládla :)





Ako na to :
Na uľahčenie popisovania  som vám pripravila postup líčenia do obrázka :)
1. Na celé pohyblivé viečko som naniesla svetlo hnedý tieň.
2. Do vonkajšieho kútika som dala fialový tieň zo setu. Jeme som ho rozblendila ku stredu oka a do očného záhybu.
3. Nanesieme očnú linku pomocou skoseného štetca alebo aplikátora, ktorý je v sete :) Ja som ju naniesla od stredu oka a trošku hrubšie, na konci som urobila chvostík :) Takisto som linku naniesla aj na spodné mihalnice, tak isto iba do pólky :)
4. Do vnútorného kútika oka som naniesla biely tieň.
5. Takisto aj pod obočie :) A je to :))



A výsledok :)
Táákže dúfam že sa vám článok, aj líčenie páčilo :) Čo myslíte, hodí sa fialové líčenie na tmavohnedé oči ? ( a mne ? :) ) Budem vám vďačná za každý komentár :)
Ahojte :)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...