snow

piatok, 28. decembra 2012

Essence pečiatkovač na nechty

Ahojte :)
V dnešnom článku by som vám chcela ukázať pečiatkovač na nechty od firmy Essence. Na mnoho blogoch som čítala to, ako sú s nim baby nespokojné a že nefunguje, no napriek tomu som si ho požičala od mojej kamarátky a bola som s ním spokojná. Takže som ho na Vianoce pod stromček dopriala mojej sestre :) Dokúpila som jej k nemu aj tabličku s tými celoplošnými srandami , ktoré vám utvoria vzor na celom nechte :) ak by vás to zaujímalo, tak cena pečiatkovača bola 3,29 eura a cena tej jednej tabličky bola 1,59 .



Celý tento set obsahuje jednu tabličku so ôsmimi vzormi, jednu stierku , ktorou odstránite prebytočný lak z tabličky a jednu pečiatku, pomocou ktorej si nanesiete vybraný vzor na nechty :)

Čo potrebujete 
Na to , aby ste mali luxusné nechty použitím tohto setu, potrebujete tiež :
- podkladový lak, na ktorom vytvoríte vzor. Je lepšie použiť béžový lak, pretože vzor na ňom lepšie vynikne. Ja som použila lak od Miss Sporty clubbing colours quick dry
- lak, ktorý použijete pri pečiatkovaní . Síce essence predávala laky špeciálne určené na pečiatky, je len na vás akú značku si vyberiete, pretože základom je, aby bol lak pekne pigmentovaný. Aj kvôli tomu sa na pečiatky používajú skôr tmavé odtiene lakov než tie svetlé :) Ja som použila lak od NYC v odtieni Manhattan 248 :) (cena 1,29)
- odlakovač, pomocou ktorého budete odstraňovať tak z pečiatky aj z tabličky, pretože tie musia byť pri každom použití ( pri každom jednom nechte ) čisté. Ja som použila odlakovač od Essence, na ktorý si môžte prečítať recenziu tu.
- a samozrejme odličovacie tampóny alebo vatové tyčinky :)


Ako na to 
1. Nechty si nalakujeme svetlým , béžovým lakom. Stačí jedna vrstva :)








         
            2. Na vzor, ktorý sme si vybrali, nanesieme tmavý lak . 
3. Stierkou zotrieme prebytočný lak. 


4. Pečiatkovač jemne otlačíme o vzor na tabličke . 













5. Vzor otlačíme na neht. Treba na to použiť už trošku viacej sily :) Keď už máte všetky nechty hotové, odlakovačom a vatovou tyčinkou vyčistíme okolie nechtov .

A máme hotovo :)

Viem že nechty niesú dokonalé, ale na to treba cvik :)
A ako ste na tom vy s pečiatkovačmi ? Hráte sa s dizajnom vašich nechtov, alebo jednoducho nanesiete iba jednu farbu ? :)
Dúfam že sa vám článok páčil :) Želám vám pekný piatok :)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...