snow

piatok, 7. decembra 2012

Essence Odlakovač na nechty


Ahojte :)) Viem že sa vám dlhú dobu nevenujem , ale vážne nemám čas a nemala som ani žiaden nápad čo za príspevok by som mohla publikovať :))
No dnes vám urobím mini recenziu na odlakovač na nechty od firmy Essence . Jeho presný názov je Nail Polish remover nail hardening, čiže spevňujúci. Cena bola okolo 1,3O, presnejšie vám neviem povedať, objem je 15O ml.
Tu je popis na odlakovači : Špeciálny ošetrujúci odlakovač, ktorý je špeciálne určený na jemné a lámavé nechty, pomáha posilniť nechty, vhodný aj na odlakovanie umelých nechtov s príjemnou jahodovo-ovocnou vôňou.
 Má vážne príjemnú vôňu : jahodovo ovocnú :) Samozrejme že tam ucítite ten klasický odlakovový  "smrádek" ale akonáhle si odlakujete nechty, vaše ruky budú voňať po jahodách :) V drogérii mi predavačka ponúkala tento a ešte ten fialový , no keďže sa mi v poslednej dobe dosť štiepia nechty, kúpila som si tento. Musím uznať, že nechty mi to vážne o dosť spevnilo :) Takže s týmto lakom som nadmieru spokojená :) Lak s ním ide dole ľahko, no keďže trblietky si na nechty nesypem, neviem vám povedať, či dokáže odstrániť aj tie :))

Hodnotenie :

+ cena
+ vôňa
+  sila
+ spevnenie nechtov
Ako som rozmýšľala a rozmýšľala, jeho zápory som nenašla :)) V podstate je toto zatiaľ môj naj odlakovač, a keď sa mi minie ( to bude trvať strašne dlho, keďže sa pomaly míňa :D ) určite si ho znova kúpim.  Takže ak vám teraz váš odlakovač došiel,  môže si zbehnúť po tento :))
Pekný deň :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...