snow

piatok, 12. októbra 2012

Kirsten

Ahojte! :) Som 16 ročné dievča. ktorému raz skrslo v hlave založiť si blog a tu je ! :D Som tmavooká, brunetka  s červenými vlasmi , podľa niekoho výbušná nerváčka, no podľa mňa tvrdohlavá priateľka s dierou v uchu  :) Som ten typ človeka, ktorý dostane vždy to čo chce :) ( samozrejme v rámci možností :D ) Rada počúvam punk- rock, a najviac milujem skupiny Avenged Sevenfold, My chemical Romance, Good Charlotte, Sum 41, Green Day, Three days grace a mnoho ďalších :D Ďalej moc rada čítam knihy či už pre teenedžerky, alebo romány, no najviac sa mi páčia psychologické trillery ktoré píše môj obľúbený americký spisovateľ Stephen King - kniha Muž na úteku :) Proste je boží! :) Rada sa venujem kozmetike a myslím, že aj vačšina článkov sa bude týkať práve nej :). To by bolo asi tak na teraz všetko :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...