snow

piatok, 11. novembra 2016

DROGÉRIOVÝ ROZJASŇOVAČ ?? - BELL Secretale RECENZIA


Ahojte :)
Aj u vás tak neskutočne sneží, ako tu ?
Chcela som opäť pre vás pripraviť nejaké to líčenie, no s týmto počasím ( žiadnymi podmienkami na fotenie ) to nešlo..
Preto som sa rozhodla, že vám ukážem recenziu na Rozjasňovač, ktorý mám už doma zo dva mesiace a som sním v súčasnosti aj celkom posadnutá .




Počuli ste už kozmetike značky Bell?
Ja som sa s ňou doteraz nestretla, no prednedávnom som narazila na jej stojan v Tete drogérii. U nás v meste máme vačšinou drogérie, ktoré fungujú na tom princípe, že skoro všetok tovar je za pultom ( väčšinou dekoratívna kozmetika) , takže si ho od predavačky musíte vypýtať, preto ma veľmi milo prekvapilo, že k tomuto stojanu sa zákazníčky môžu ľahko dostať a prezrieť si testery samé.
Veľkou výhodou tejto značky je to, že je hypoalergénna, takže ulahodí hlavne nám, ktoré máme citlivú pleť :)

 
Nie som dobrá v písaní recenzií, no viem, že vy ich máte rady, no keďže nemám ten dar, že viem opísať jednu vlastnosť pomocou 50 slov,  je to pre mňa veľmi ťažké. 
No s týmto rozjasňovačom som neskutočne spokojná, tak chcem, aby ste o tomto produkte vedeli aj vy :) Tak poďme na to.


Ako vidíte podľa predchádzajúcej fotky, obal je veľmi jednoduchý, no pritom v celku elegantný. Má podobné uzatváranie ako napríklad puder od Dermacolu, čiže nehrozí, že sa jednoducho sám od seba otvorí ( všetky vieme, že niektoré produkty to samé v tom šuflíčku alebo taštičke zvládnu, všakže ? :) ). 


Puder je veľmi jemne namletý, no napriek tomu vôbec nepráši, čo ma vážne prekvapilo.
Neobsahuje žiadne veľké čiastočky "glitrov", vďaka ktorým by ste sa leskli ako Edward.
Vážne nie.
Je to veľmi prirodzený rozjasňovač, ktorý na pleti vôbec nevidno, zanechá len decentný odlesk.
No samozrejme, ak túžite po takom rozjasnení, že vás bude vidno aj z vesmíru, dá sa jednoducho navrstviť. 


Je veľmi zložité odfotiť pravdivý swatch rozjasňovača. Preto ako aj teraz vám prikladám aj krátke video, kde ho uvidíte v plnej kráse




Čo viac dodať?  Je proste dokonalý :)
 Skvelý produkt
 v úžasnej kvalite
 v celkom veľkom balení ( 9g)
vydrží na pleti celý deň, nikam sa nestráca
hypoalergénny
za skvelú cenu - ak sa nemýlim, tak nestál viac ako 4-5€.



Za mňa má rozhodne veľké ÁNO !

Aký je váš obľúbený rozjasňovač? Poznáte túto kozmetickú značku? Ja mám od nej ešte podkladovú bázu, ktorá mi až tak nevyhovuje, ale to je skôr o osobných preferenciách, nieže by bol zlý :)

Majte sa krásne, KIKA

6 komentárov:

  1. hádže veľmi pekné odlesky :) mňa by nenapadlo ísť pri rozjasňovači do tejto značky, ale ako pozerám, je naozaj kvalitný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kúpila som ho úplne neplánovane, tiež som nečakala žiadne zázraky, no je perfektný :)

      Odstrániť
  2. Wau, ten je úžasný, ale přiznám se, že vůbec nevím kde bych tuhle značku měla shánět. V drogérii jsem si buď nevšimla nebo tam nebyla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy tie najlepšie veci sa dajú zohnať v menších drogériách :) určite túto značku nájdeš :)

      Odstrániť
  3. Vypadá hodně přirozeně :-) dá se sehnat někde i u nás?
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tetu drogériu máte v Čechách tiež, tak ju nájdeš určite :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...