snow

streda, 14. septembra 2016

Hey There DELILAH /FOTOPOSTUP/

Stereotyp je zvlášna vec. Niekedy je pozitívny, no naopak, niekedy nie.
Veľakrát človek počas života upadne do stereotypu, ktorý sa ľahko zmeniť nedá.
Či už lifestyle, práca, čo robí doma po práci.....
Prečo do neho upadať aj pri líčení?
V dnešnom článku som si pre vás pripravila líčenie, ktoré je síce jednoduché, no zaujme určite.
Kto predsa povedal, že linka musí byť vždy čierna ?



Ak sa vám páči líčenie, kde sa používa aj iná farba linky, než je len čierna, alebo hnedá, určite si pozrite aj tento návod, kde som si nalíčila žltú linku : TU
FOTOPOSTUP








POUŽITÉ PRODUKTY 

Ako inak, aj teraz som líčenie začala s makeupom od Dermacolu - Cover, ktorý je výbornou alternatívou podkladovej bázy. Viečko som zafixovala transparentným púdrom od Essence a do ohybu oka som naniesla "peach " očný tieň z Paletky matných tieňov  z Ali.
Na celé viečko som naniesla nádherný hnedo-zelený tieň z Paletky W7 - Lightly Toasted v odtieni Delilah.
Akonáhle som videla názov tohto tieňa, po rozume mi stále išla známa stará pesnička :)


Vonkajší kútik som stmavila pomocou tieňa Lady Luck. Ten istý postup som zopakovala aj na spodnom viečku. Oko som prejasnila pomocou tieňa Happy a Teddy Bear
Aby linka vynikla na tmavom podklade čo najviac, vykreslila som ju najskôr pomocou makeupu Cover a malého štetca.  Potom som naň naniesla BOŽSKÝ tieň od Catrice ( 890 ), ktorý sa síce na fotkách tvári nudne biele, ale v skutočnosti je nádherný, meniaci sa holografický tieň.
Posledným krokom bolo už len nanesenie mojej obľúbenej maskary od Miss Sporty - Pump up Booster!




Na tvár  som použila : 
Bell HYPOallergenic makeup base - matujúcu podkladovú bátu
Dermacol Imperial Makeup - odtieň  2 
Catrice Liquid Camouflage korektor 
Essence Fix and Matte transparentný púder pod oči 
Gabriela Salvete Pressed Powder na zbytok tváre
NYC brozner v odtieni Sunny
S-he Powder Rouge - lícenku v odtienu 166/001
Bell Secretale Iluminating púder na rozjasnenie





A to je celé líčenie :) Pomerne jednoduché, ak viete, aký tvar linky vám najviac sedí a v jej kreslení máte už nejakú tú prax. Kebyže nefotím každý krok, tak mi líčenie očí trvá maximálne 10 minút.
Dúfam, že sa vám páči a že sa ním hádam niekedy necháte aj inšpirovať.
Majte sa krásne  :)
KIKA KONKA

2 komentáre:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...