snow

sobota, 13. augusta 2016

VÍM VÍC - Jak na výdělečný e-shop


Ahojte ! 
Dnes je sobotka a ja som si konečne našla čas na to, aby som vám pripravila článok. Poviem vám, nieje to moc ľahké sa motivovať po práci cez týždeň ešte aj k tomu, aby som sa venovala blogu.
Neberiem ho za povinnosť, ale niekedy kvôli tomu, koľko času všetko zaberie to možno považovať aj ako druhú prácu ( dobrovoľnú ).
Takže dnes tu máme článok, a to nie len tak hocijaký článok, ale recenziu. 

Pred pár týždňami ma oslovil personál zo stránky VÍM VÍC , či nemám záujem o spoluprácu.
Po prezretí ich stránky som sa rozhodla, že takúto ponuku nemôžem zamietnuť, keďže sa jedná o prepracovaný a kvalitný web.

Mohla som si vybrať akýkoľvek kurz, ktorý ma zaujme a spraviť o tom článok.
Jednoduché že?

Majú v celku širokú ponuku rozličných kurzov, ktoré sa pohybujú na rôznych cenových priečkach.





No keďže študujem už tretím rokom na odbore Elektronický obchod a Manažment, najviac ma zaujal kurz : "Jak na výdělečný e-shop" . 





Kurz bol rozhodne veľmi prepracovaný a plný informácií, ktoré v prípade, že budete niekedy plánovať rozbiehať vlastný e-shop, rozhodne využijete. 

Na stránke o tomto kurze uvádzajú :
Za více jak 8 hodin pochopíte to, na co jiní e-shopaři nepřijdou ani za 2 roky. Kurz vám pomůže ujasnit si vše ještě dřív, než e-shop spustíte. Vyvarujete se tak chyb začátečníka. Tyto chyby začínají již při výběru prodejního sortimentu, který se musíte naučit analyzovat a o kterém je pojednáno v prvním bloku. Bez potíží se naučíte sestavovat jednoduchou bilanci, která vám řekne, zdali na to máte či nemáte peníze a zdali jste vůbec schopni pokrýt náklady v prvních měsících provozu.
Pokud už nějaký e-shop provozujete, naučíte se mimo jiné vyhodnocovat investice do reklamy. Možná i kvůli tomu změníte současnou agenturu, co vám spravuje reklamu nebo se alespoň naučíte vyžadovat přesně ty informace, které potřebujete.

Kurz obsahoval 8 okruhov, v každom sa nachádzali najmenej 4 kapitopy, ktoré popisovali rozličné problematiky k téme.  
Veľkou výhodou týchto kurzov je práve to, že pod každou lekciou máte materiál na stiahnutie, čiže o tieto informácie nikdy neprídete a môžete ich využiť aj o pár rokov neskôr. 

Ako môžte vidieť, k tomuto kurzu som sa postavila veľmi zodpovedne , pozorne som sledovala každé video a v prípade potreby som si na googli hľadala aj iné informácie, keďže sa jedná o český kurz a niektoré pojmi som lepšie pochopila v slovenčine. 

Zo začiatku som si všetky informácie písala ručne na papier, no keďže sa jedná o dosť obsiahly kurz, s týmto nápadom som to po 3 okruhu vzdala a radšej som si všetky materiály stiahla a informácie, ktoré boli spomenuté len vo videu som si ručne dopísala. 


Ako môžte vidieť podľa fotky, jedná sa o skutočne veľa informácií, ktoré v blízkej budúcnosti využijem.
Už aj na strednej škole sa mi stalo že som zopár výkladov ( hlavne na matematike) pochopila až z videí na youtube.

V podstate takéto online kurzy môžete brať tak, ako by ste mali vlastného učiteľa, ktorý sa venuje len VÁM.
Nik vás pri ňom neruší, môžete si ho v kľude pozrieť doma, v posteli a pritom sa vzdelávate.
Za ďalšie veľké pozitívum týchto kurzov považujem to, že ak vám akákoľvek informácia ušla a nestihli ste si ju zapamätať, alebo zapísať, jednoducho si video pretočíte a prezriete na novo.

Ak študujete podobný odbor ako ja, alebo vediete vlastný e-shop, prípadne ho niekomu spravujete, alebo viete, že vlastné podnikanie je to, čo vo svojom živote chcete robiť, rozhodne vám tento kurz môžem doporučiť.
Získate v ňom veľa užitočných informácií, ktoré na 100% využijete.


Ďalšie kurzy, ktoré ma zaujali, sú :

Jak vydat svou první knihu : odkaz tu

Jak psát blog, kam se lidé vracejí v zástupech : odkaz tu

Facebook reklama pro začátečníky : odkaz tu

Kurz fotografování pro začátečníky a mírně pokročilé : odkaz tu

Co obsahuje muj horoskop : odkaz tu



 Možno sa vám bude zdať, že niečo takéto na môj blog nepatrí.
Ale nie všetko je o maľovatkach.
Bola tu a vždy aj bude potreba sa vzdelávať. 
Preto vám rozhodne odporúčam aby ste sa na tento web pozreli  a veľmi ma poteší, ak vás niečo z ich ponuky kurzov zaujme.
Prajem krásny zvyšok víkendu.
KIKA

1 komentár:

  1. Super! Naopak si myslím, že to na tvůj blog patří a bylo by super, kdybys něco podobného zařadila častěji, jenom malovátka jsou docela nuda.. Já se taky hrozně ujíždím na všech možných online kurzech :))

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...