snow

utorok, 26. júla 2016

SUMMER LOOK ♥ FOTOPOSTUP ♥

Poznáte ma ešte? 
Hovorí Vám niečo "Ourpinkhell" alebo "KIKA KONKA" ? 
Ak nie, tak ma to vôbec neprekvapuje. Áno, znova píšem článok, posledný je publikovaný vo februári. Zachýbalo mi to, tak som sa rozhodla, že sa s vami podelím o ďalší z mojich návodíkov, 

Nebudem sa ospravedlňovať, nemyslím si že to vy potrebujete počuť, skôr by som to mala len sebe vyčítať..... Ale pravdepodobne ide o priority.... Preto , ešte v tom official novom začiatku na blogu ( pravdepodobne po tomto článku ) môžete čakať aj malý update z môjho života, aby ste aj vy pochopili, prečo sa tomuto blogu viac nevenujem, ako venujem.

Toto líčenie je inšpirované.... čím ? Sama neviem, asi len mnou, mojou vlastnou fantáziou a možno si všimnete , konečne som nalíčila niečo, čo je aj pomerne nositeľné. Takže ak sa vám toto líčenie páči a rozhodnete sa ho na sebe vyskúšať, budem veľmi rada, ak zverejníte jeho fotku na instagrame a označíte ma tam :)
Môj instagram : https://www.instagram.com/kika_konka/ 


Postup je pomerne jednoduchý, pre väčšie a kvalitnejšie fotky stačí, ak na ne kliknete :)







POUŽITÉ PRODUKTY 

Začala som ako inak - obočím, samozrejme, zabudla som odfotiť, čo som použila, no pre tie, ktoré to zaujíma, je to moja oldie, but a goodie - Essence Eyebrow Designer v odtieni 02 brown. Na oči som miesto podkladovej bázy použila Dermacol makeup Cover, ktorý som následne zafixovala s transparentným púdrom od Essence.  
Do očného záhybu som použila všade vyspevovaný - bronzer od NYC v odtieni 02 Sunny. NECHÁPEM, čo na ňom všetci vidia... mne vôbec nesadol, má moc výrazný oranžový podtón  a pre mňa je bohužiaľ použiteľný len na oči.


Na viečko som použila prekráásny červenkastý tieň z bohužiaľ no name paletky.  Stred viečka som však nechala prázdny a dala nať žltý pastelový tieň z trio paletky od Gosh. Na spodnú linku pripadla Minerálna lícenka od Reginy, Oči som už iba rozjasnila s mono tieňom od Catrice , naniesla linku, ktorej hrany som rozmazala pomocou Catrice tieňa - 140 The Captain of the Black Pearl. Maskara a tentokrát aj umelé mihalnice z Aliexpressu, ktoré ma neskutočne prekvapili boli posledným krokom :)











Toto líčenie je využiteľné či už cez deň, ale aj cez večer.  Ak túto výraznú linku nahradíte niečim jemnejším a menej výrazným, určite tým nič nepokazíte :)

Dúfam, že sa vám toto líčenie páčilo a že v mojom blogu nájdete aspoň trošku inšpirácie aj do vášho života.
Majte sa krásne,
KIKA.

7 komentárov:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...