snow

piatok, 5. februára 2016

Januárová Päťka


Ahojte !!!! :)

Musím Vám oznámiť úžasnú správu..... konečne som doskúškovala !! :) jéééj

Som veľmi rada, lebo mám voľno ešte necelé tri týždne, kým mi začne letný semester, ale celkom ma mrzí, že to voľno nieje dlhšie, lebo mohlo byť. No ale čo spravíte, keď učitelia si dávajú termíny na skúšky ako chcú a vy potom máte medzi skúškami dva týždne voľna...
Toto bolo moje tretie skúškové, keďže som v druhom ročníku, no musím povedať, že zatiaľ asi najlepšie. Polku skúšok som porobila ešte minulý rok pred Vianocami takže mi ich na to official skúškové ostali "len" tri.


Takže, keď už mám konečne stres za sebou, konečne sa možem venovať aj tomuto blogu a samozrejme hlavne vám :)


Dnes začnem ešte tak zľahka, a to kecacím článkom, čiže Januárovou Päťkou.
Toto je druhý článok z mojej ...."rubriky" tak si poprosím skromný aplaus a malinkú modlitbu, aby som s touto témou neprestala :)




Not beauty related thing


Dnes nezačnem tým istým poradím ako minulý článok, pretože hlavne pri tomto bode sa chcem vyrozprávať.
Ako not beauty related thing mám tento mesiac Skúškové, ako inak ! 

Nič iné mi predsa po rozume nechodilo, len to, aby som konečne doskúškovala a vypla mozog, mohla si v kľude pozrieť film, pospať si, robiť celý deň také veľké nič a vôbec neriešiť termíny, učiť sa okruhy, otázky, piť po večeroch energeťáky a ráno sa zobúdzať s tým, že odpočítavam dni, prípadne hodiny do skúšky.


Asi až toto skúškové som konečne použila normálnu formu učenia sa na skúšku, čiže pár dní dopredu, nie nárazovo dva dni pred skúškou a potom sa čudovala, že prečo mám FX.

Veď čo iné mi aj ostávalo, keď som mala termíny s takými veľkými odstupmi.
To, že som každý deň skúške venovala aspoň 2 hodiny, všetko si čítala a snažila sa tomu pochopiť sa celkom odzrkadlilo aj na mojich výsledných známkach.
Nie som ten typ žiaka, čo sa dokáže bifliť, preto mi učenie trvá omoc dlhšie než iným, ktorím stačí si danú poučku len prečítať, párkrát zopakovať a vedia ju.



Najobľúbenejší produkt + Najnosenejší očný tieň


Tieto dva podbody spolu dosť súvisia, preto som sa rozhodla, že sa k ním vyjadrím naraz. 

Keďže som skúškovala, tak som sa doma pekne učila a moc som von nechodila, takže nebol dôvod sa maľovať.
A keď som už išla na skúšku, verte mi, nemala som vôbec náladu, ani silu ani chuť sa ráno, v deň skúšky nejak hrajkať s makeupom. Radšej som si privstala, trošku si zopakovala učivo, ledva niečo zobla, urobila ľahký makeup na zjednotenie pleti, kilo korektoru pod oči, aby som zakryla kruhy ( nepomohlo ) a šla do školy s malou dušičkou, že skúšku zvládnem.

No ale samozrejme som oči aj tak nemohla len tak prehliadnuť a nevenovať sa im aspoň zo 2 minútky.
Práve preto som tento mesiac ako najobľúbenejší produkt zvolila maskaru od Essence - PLUMP no clump, ktorú milujem a na ktorú si môžete prečítať recenziu tu : Tu



Ako viete, maskara urobí veľa. Krásne oko zvýrazní, opticky zväčší, no na ešte väčšie prejasnenie očí som si obľúbila aj očný tieň taktiež od Essence a to v odtieni 18 - All i need.




Tento tieň je skutočne všetko, čo na každodenné líčenie potrebujete.
Nechápem ako je to možné, ale tento tieň sa správa presne tak, ako chcem.

Vysvetlím.
Ako aj na fotke môžete vidiet, je to krásna, farba, jemne do zlato, bronzovo hneda (????), Ktorá je úplne dokonalá na nanesienie cez celé viečko. 
No neviem akým zázrakom, ak ho nanesiem do kútika oka alebo pod obočie, ten hnedý podtón zmizne a stane sa z neho dokonalý rozjasnovač.
Dúfam že chápete a nie nepila som, tento tieň to fakt dokáže.

Takže tieto dva produkty mi bohato stačili na deptajúcu cestu na skúšky a na čakanie na výsledky.

Najpočúvanejšia pesnička



Tento mesiac to bola pesnička od Kaliho - Veľa slov.
Síce klip na ňu vyšiel len pred dvoma týždňami ( a vtedy som ju prvýkrát počula) musím povedať, že som si ju veľmi obľubila.
Nepočúvam moc Rap, ale Kaliho piesne počúvam hlavne kvôli slovám, príbehom o ktorých spieva...
Ak ste ju ešte nepočuli, rozhodne si ju pustite :)



Najobľúbenejší film


Á máme tu posledný bod, a to najobľúbenejší film, Keďže som tento mesiac nemala veľa času ( ako som to tu napísala už asi 100krát) nepozerala som asi žiaden film...


No veľmi mi utkvel v pamäti film, ktorý som pozerala koncom minulého roka a to film The Age of Adeline. ktorý je neskutočne nádherný a veľmi rada som si z neho pár scénok len tak náhodne pozrela aj tento mesiac.
Zaujal ma dej a taktiež skvelý herecký výkon hlavnej herečky dopomohol tomu, že sa mi tento film tak zapáčil.


Je to vlastne príbeh o žene, ktorá nestarne. Dokonca jej dcéra už vypadá ako jej mama, prípadne babka. :) Ak ste ho nevideli, nechcem vám ho tu spoilovať a tým pokaziť celý dojem z filmu :)

Ak ste ho videli, čo naň hovoríte? 

Konečne som na konci tohto článku , mám pocit že po tej mesačnej pauze od blogu mi jeho písanie zabralo neskutočne veľa času...
Tak aký mesiac ste mali vy? Máte nejakého nového obľúbenca, prípadne mi viete odporučiť film, z ktorého ste nadšené ?
Určite mi dajte vedieť :)

Prajem krásny Víkend,
KIKA 

2 komentáre:

  1. Film The Age of Adelaine som videla, krásny, vybrali tam pekný herecký pár no a samotný príbeh bol fascinujúci, po dlhej dobe fakt zaujímavý romantický film, ale nie presladený ani trápny.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...