snow

piatok, 1. januára 2016

Decembrová Päťka

.....and happy new year ! 
Ahojte ! :)
Píšem Vám článok po 3 dňoch od posledného a verte mi, pri mojom písaní článkov ( mesačné pauzy medzi článkami ) je to postchristmas miracle !!!! :)

Po mojej súkromnej rekapitulácii ( v hlave ) článkov, ktoré som za minulý rok napísala a celkovo všetkých článkov, ktoré na blogu zverejňujem, som zistila, že som nikdy nedodržala žiadnu pravidelnosť článkov.

Dokonca som raz začala s 30 days makeup challenge a "světe div se ", skončila som pri treťom dni :D

Takže som sa rozhodla, že každý mesiac uverejním článok s názvom MESAČNÁ PÄŤKA .
Jéééééé . Každý mesiac sa vyjadrím k týmto piatim bodom :

Najobľúbenejší produkt
Najobľúbenejší film
Najpočúvanejšia pesnička
Najnosenejší očný tieň
Not beauty related thing






Dúfam, veľmi dúfam, že sa vám tieto články aspoň trochu budú páčiť. A taktiež dúfam, že to nedopadne tak, že v tejto kategórii uvidíte len jeden článok a to tento. 
Ak tu o mesiac nebude Januárová päťka, dám vám adresu a niektorá z vás ma príde prefľaskať, áno ?
Lebo takéto písanie článkov... čiže žiadne... je u mňa bežné.
Musím sa priznať, že tieto témy,ktoré v tomto článku budem rozoberať som si vybrala aj preto, aby som neostala tým typom blogerky, ktorá zverejňuje len jeden typ článkov.  Aj mňa tie líčenia potom prestanú baviť robiť, vás určite čítať. Preto som sa rozhodla, že konečne sa stanem viac flexibilnou a kreatívnou, aby tento blog bavil aj vás, ale hlavne aby som znova nespravila polročnú pauzu..


Najobľúbenejší produkt

Za najobľúbenejší produkt decembra musím rozhodne zvoliť pokladovú bázu pod makeup od značky Bell. Hovorí vám niečo táto značka? Lebo ja som sa o nej prvýkrát dozvedela asi pred dvoma mesiacmi, keď som narazila na jej stojan v mini drogérii, ktorú máme v meste. 
Táto kozmetika je hypoalergénna a keďže mám problematickú pleť, je rozhodne vyrobená pre mňa ! :D
Keďže som si dala novoročné predsavzatie, že na túto bázu vám napíšem recenziu ( just kidding ), rozpisovačka o nej v tomto článku bude zbytočná.
Jednoducho poviem, že makeup s ňou vydrží neporovnateľne dlhšie a krásne ku pleti priľne. Veľkým plusom je pre mňa balenie, ktoré je síce plastové, ale vypadá v celku fancy.






Najobľúbenejší film

Za najobľúbenejší film tohto mesiaca som zvolila Crimson Peak, čiže Purpurový Vrch.
Videli ste ho ? Čo naň hovoríte?



Musím povedať, že ja som si tento film pozrela hlavne kvôli hercovi Tomovi Hiddlestonovi, ktorý je jednoducho dokonalý :) ( Roman ak to čítaš, teba milujem viac :* :D ) 
Film sa mi páčil či už dejovo, takisto aj hereckým obsadením, ale hlavne celkovým spracovaním a skvelými scénami. Neviem písať recenzie na filmy, len vám poviem, že až na pár detailov by som ho priradila medzi top filmy tohto roku. 
Jediné mínus by som dala, že som čakala trošku viac Hororové- strašidelné prevedenie duchov a všetkých možných príšeriek, ktoré v tomto filme sú. Vypadajú bohužiaľ až moc nerealisticky.


Dokonalé vlasy ! :)



Najpočúvanejšia pesnička

Áno, jej autorom je Bieber  - Love yourself.
Hanbím sa za to ?
 Len trošku. Ale nie, nepočúvam Justina, no táto pesnička je čistá dokonalosť.
A prečo ? Už pri prvých slovách mi bolo jasné, že tá pesnička má niečo spoločné s Edom Sheeranom ( ktorého milujem ) a tadáááá, Ed napísal slová a takisto môžte počuť jeho hlas v refréne.




Najnosenejší očný tieň

Ak si myslíte, že sa líčim len pre články na blog, nieje to tak. Síce von nechodím full on glam, ale tieň je u mňa každodennou samozrejmosťou. Tento mesiac som si veeeeľmi obľúbila tieň od Essence - 21 Keep calm and berry on, ktorý je D.O.K.O.N.A.L.Ý. Ak aj vy ste milovníčkou bordovej farby, tento tieň musíte mať ! :)


Áno, táto farba sa viac hodí na jesenné obdobie, no ja som tento tieň nosila hlavne na celom spodnom viečku, pre stmavenie looku. Čo naň hovoríte ?  By the way, pigmentáciu mi skvelú, i keď stojí menej než dva eurá :)


Not beauty related thing

Túto kategóriu som si nechala relatívne voľnú a môžem v nej písať o hocičom, len nie o veci, ktorá spadá do kozmetiky a "skrášľovania" .  Pre tento mesiac som vybrala knihu od Stephena Kinga - Príbeh vdovy Lisey, ktorú ani za boha nedokážem prečítať. 
Mám zaručené kamarátkou, že tá kniha stojí za to, len neviem sa prekúsať jej začiatkom. Začínam ju čítať už asi na 4tý krát a momentálne som sa dostala najďalej a to "až" na stranu 60, čo je u nej vážne rekord.
Ako nehovorím že je zlá ( v podstate to hovorím ), ale nejak ma zatiaľ nezaujal dej. Pardon, ale aby už 60 strán rozmýšľala o minulosti a upratovala pracovňu zosnulého manžela.... a nič sa tam nedialo .... to ma od Kinga dosť sklamalo. Ale boh vie, ak ju dokážem čítať až do konca, možno sa stane mojou najobľúbenejšou knihou od Kráľa :)


I keď z nej nie som momentálne nadšená, som rada, že som si konečne našla čas aj na knihu, nie len stále na školu. Poviem vám , posledné týždne cez semester a skúškové obdobie je na výške fakt masaker. Ale kto nezažije, neuverí :)





Tak, to by bolo na dnes všetko :) 
Čo hovoríte na danú "rubriku" ? Mám v nej pokračovať, zaujala vás ? Lebo pre mňa je to celkom zmena, konečne sa vyjadriť aj k veciam, ktoré plynú z môjho života, nielen písať o tom, kde ktorý tieň naniesť... 
Majte sa krásne, KIKA 

2 komentáre:

  1. Bieber mě touhle písničkou velmi překvapil, a vlastně celé Purpose mě nadchlo, moc ho nemusím a nejsem fanoušek, ale tohle album se mu velmi povedlo :))

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Purpurový vrch bol skvelý film! A úprimne ja som sa tých duchov celkom bála :D Lisley je taktiež je skvelá, len trochu rozťahaná kniha, prajem pevné nervy na dočítanie a i k učenie :) A ten tieň je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...