snow

streda, 23. decembra 2015

FINALLY my " eyebrows" look like eyebrows + How i fill them in



Hou-Hou-Hou ! :)
Takto, deň pred Vianocami, som sa rozhodla, že Vám poviem príbeh, ktorý zmenil celý môj život.
Ale nie, robím si srandu.
Dnes tu mám pre vás nafotený môj spôsob, ako si upravujem moje obočie.
No najskôr by som sa chcela vyjadriť k tejto fotke



Takto,prosím pekne, vypadalo moje obočie pred dvoma rokmi.... Smutné na tom je, že som ho považovala za PEKNÉ obočie a dokonca som o ňom urobila článok :D Samozrejme som ho z tohto blogu stiahla, aby ste náhodou nemali traumu alebo neumreli pri čítaní mojich rád, ako také obočie docieliť.

V tomto článku vám nechcem radiť, ani starať sa do vášho obočia a kritizovať iné tvary, než mám ja.
Ak ste s ním spokojné, tak to stačí, nie ? :)

Dnes som sa vám len rozhodla ukázať, ako si ho upravujem ja, hlavne tie dni, keď chcem byť trošku viac " fancy" a potrpím si na precíznosť.

Ak sa budete pýtať ako som docielila to, že mi aj po toľkom trhaní zhrublo, bohužiaľ, schopnej odpovede sa nedočkáte.
Ja totiž neviem. Asi to len chce čas, netrhať to obočie, nechať ho opäť rásť a vážne ho neriešiť a hlavne nečakať, že vám po týždni netrhania bude vyzerať krásne husto, ako obočie Brežneva.
Ak veríte na rôzne olejíčky, môžte ich skúsiť.
Ja som to pred pár rokmi tiež skúsila, asi na mesiac, no žiadne výsledky.
Takže tak.... po dvoch rokoch vypadá takto, a ja vám chcem ukázať, ako si ho upravujem :)


Na tejto fotke sa nachádza všetko, čo na jeho úpravu potrebujem. Sú to malé nožničky, pinzeta, skosený štetec od Essence, Kefka na obočie od Ebelin, Essence brow designer ceruzka v odtieni 02 brown a I <3 Nude tieň v odtieni 05 My favorite tauping :)

Najskôr pomocou pinzety a nožničiek si upravím obočie do tvaru, aký mi prirodzene rastie.

 PRED :

 PO :


Keď mám obočie pekne vytrhané, a skrátené chĺpky na vrchu, zoberiem si ceruzku a pomocou malých ťahov vykreslím spodnú líniu obočia. Nikdy však nezačínam od začiatku, ale až od toho miesta, kde sú chĺpky hustejšie a rastú pekne v jednom smere, nie dohora :)




Tentoraz spravím to isté aj na hornom okraji obočia a potom vyplním všetky miesta, ktoré treba.



Pomocou skoseného štetca a hnedého matného (!) tieňa jemne vykreslím prednú časť obočia.




Nakoniec obočie už len prečešem kefkou od Ebelinu, aby som farbu krásne rozmazala po celom obočí, nanesiem pod obočie hughlight a mám hotovo ! :) ( pardon za trošku rozjasňovača aj na obočí, hops, stalo sa :) )




Tak, to je vážne všetko ! Viem, možno to pre niektoré z vás bude vyzerať veľmi zložito a zdĺhavo, ale verte mi, nieje to tak :) Akonáhle si na to zvyknete tak vám to pôjde stále ľahšie a ľahšie :)

Ako si vy upravujete svoje obočie? Farbíte si ho? Alebo vám vystačí obyčajná ceruzka, ako mne?
A aký máte názor na rôzne vyživovacie oleje, ktoré by vám mali podporiť jeho rast?
Určite mi dajte vedieť dole v komentároch :)
Šťastné a Veselé,
Kika :)

1 komentár:

  1. Když si já vzpomenu na obočí v roce 2011-2013... :DD Obarvené, vytrhané do tvaru přímky... :DD Achjo, jsem ráda že nejsem jediná kdo měl obočí katastrofální jako já :D Já používám paletku od Makeup Revolution jako stín, pak tužku od bHcosmetics na okraje aby byly ostřejší a gelem zafixuju :) i když mám většinou nezkrotné obočí, snažím se ho nějak zkrotit :D Musím říct, že máš moc hezky upravené obočí, a mimochodem, závidím ti tak krásně tmavé řasy :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...