snow

nedeľa, 20. decembra 2015

CHRISTMAS Eye Makeup ♥ FOTOPOSTUP ♥


Ahojte :)
Konečne mi začali práázdniny !
Ani si neviete predstaviť, aká som rada, že konečne mi skončili všetky predtermíny a sedím doma s pocitom, že sa ešte dĺĺĺhu dobu nebudem musieť baliť na intrák :)
Krásny pocit vážne, kto nezažil, neuverí.
No to je jedno, Vianoce už sú skoro tu, tak som sa rozhodla, že si pre vás pripravím jedno vianočné líčenie, ktoré v sebe zahŕňa typické Vianočné farby a to :
Zlatú, fialovú, zelenú a červenú :)
Je trochu výraznejšie, no v pohode nositeľné a určite v ňom môžete prísť aj k štedrovečernému stolu. Červený rúž by mohol obmedzovať pri jedení, no výrazné oči určite nemajú ako, preto si myslím, že takáto varianta- výrazné oči a nude pery bude pri takejto príležitosti skvelá :)





Postup je pomerne jednoduchý, pre väčšie a kvalitnejšie fotky stačí, ak na ne kliknete :) 















 POUŽITÉ PRODUKTY :


Najskôr som začala s obočím a samozrejme som zabudla odfotiť, čo som použila, tak pre vás, ktoré to zaujíma to je obyčajná hnedá ceruzka od Essence :) Ďalej som na celé viečko naniesla korektor na zjednotenie a prepudrovala ho púdrom od Astoru- Mattitude.  Líčenie je vážne pomerne jednoduché, do záhybu som naniesla stredne tmavý hnedý tieň z paletky, Potom do vonkajšieho "véčka" tieň od Catrice- 820 Lilac Maniac, ktorý som zosvetlila fialovým tieňom od Gosh z paletky Trio Eye Shadow (T3water lily ) a na úplný kraj som naniesla čierny tieň od Catrice.
Na zbytok pohyblivého viečka som naniesla zlatý tieň z no name paletky, ktorý je úžasne pigmentovaný na to , že stála okolo jedného eura :) Na spodné viečko som naniesla tieň s nádychom do červena, Catrice- 860 The beauty and the Beige som naniesla do vnútorného kútika a pod obočie,
Cez zlatý tieň som naniesla Avon Shimmer tips Mascaru ( pomocou prstu ), ktoré zlatú farbu na viečku ešte viac zvýraznilo :) Nakoniec som naniesla linku od Essence 1<3 PUNK, chvostík som ozvlášnila zeleným tieňom a naniesla 2 vrstvy maskary Plump NO plump. Na pery som naniesla GOSH Cheeks and lips - 02 Earth bound :)





Na tvár som naniesla môj obľúbený makeup od Rimmelu- Match perfection v odtieni 010 Light Porcelain a korektor od catrice- Liquid Camouflage ( 010 Porcelain). Na lícne kosti a po stranách čela som naniesla Rimmel Natural Bronzer v odtieni 02 sun light a na líčka Lícenku od Alverde - Schimmer-Rouge v odtieni 10 Secret Rose. Nakoniec som tvár rozjasnila highlightrom od The Balm :)

Finálny look :



A to je celé líčenie, čo naň hovoríte, páči sa vám ? 

Mne moc, veď inak by som vám ho neukazovala :) Dúfam že sa máte fajn a že cítite tú vianočnú atmosféru, lebo ja vôbec... Sneh by mi v tom asi trošku pomohol :) No keď nekúri, tak nekúri...

No nič, majte sa tu krásne,
Kika :)

6 komentárov:

  1. ty máš také krásne husté obočie a to líčenie je užasne dokonalosť samá o sebe:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :) ešte tento týždeň plánujem spraviť článok o mojom obočí, dúfam že si ho prečítaš :)

      Odstrániť
  2. Krásné líčení! Máš opravdu talent. Já pořád ještě nacvičuju perfektní tekuté linky. :D

    theelegantzone.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadáš nádherně! Tohle líčení ti sluší! Podle mě se k tobě hodí linky a s těmi stíny to vypadá úžasně! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný fotopostup a líčení! A neboj, to focení vychytáš, já hledala ty pravé úhly, světlo atd. rok :D

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...