snow

utorok, 29. decembra 2015

BLAH - BLAH no. 2

Ahojte
Práve som sa rozhodla, že vám tu napíšem mini článoček.
Žiadne líčenie, nič, proste len tak si s vami pokecať, veď aj ja som len človek a celý môj svet sa netočí okolo fialovo-ružových tieňov na oči, všakže? ( len z časti ).

Poznáte ten pocit, keď rozmýšľate, čo napíšete na blog a v mysli sa vám začne tvoriť celý článok, s perfektným úvodom, proste všetko, no keď si sadnete za notebook, zrazu to všetko zmizne a vás nenapadne ani originálnejší pozdrav ako je "Ahojte".

Musím sa priznať, že už dlhšiu dobu vás chcem zdraviť pozdravom "Šalom" po tom ako som videla paródiu na najnovšiu pesničku od Adele - Hello, ktorú miluje pomaly celý národ, len ja som jej nejak neprišla na chuť..
No tento pozdrav nepoužijem asi nikdy, nakoľko niesom židovka, tak sa mi to zdá trošku inappropriate.


Posledné dni som sa bavila s dizajnom tohoto blogu a musím povedať, že som s ním v celku spokojná. I keď som strácala nervy pri upravovaní html kódov, myslím že som to zvládla.
Čo naň hovoríte vy? :)



Ako môžte vidieť, v navigačnom menu som pridala novú kolónku a to BLAH - BLAH. V tejto kategórií som mala viacej článkov, no vymazala som ich a teraz som zistila, že pod týmto tagom mám len jeden článok.... a to z roku 2013 .... Shame on me.  A ja si hovorím blogerka.
Je to článok SATURDAY BLAH BLAH a idem si ho asi prečítať, za chvíľu som zas tu.

Hmm... nič zaujímavé, len som znova nasľubovala veci, ktoré som nesplnila, ale zaujala ma fotka vtedajších štetcov na tvár. Mala som ich 5. Teraz ich mám  16 + 2 kabuky čo sa tam nezmestili... a to hovorím len o štetcoch na tvár, áno?
A to prešli len 2 roky,.... Hlavne že ďalšie 2 štetce  sú už na ceste ( mala by som sa začať liečiť).





Ďalej som vám chcela povedať, že som rozmýšľala, že budem natáčať videá. Nie normálne, ale krátke pár sekundové videá na instagram, kde by ste krásne videli postup. No som trošku mimo z toho, ako to tie ženské natáčajú... Na foťáku? Alebo na mobile? Pretože na foťáku by to bolo sakra veľké video ( myslím GB) a mobil... no mobil nemá statív tak neviem ako by som to natočila ...
Čo na to hovoríte?

I keď na mobile by mi to asi teraz aj išlo, pretože som bola "nútená" si po asi troch rokoch znovu kúpiť nový mobil. Chudák už moc nereagoval na dotyk, volal a písal komu chcel a keď som súrne potrebovala niekomu  zavolať alebo napísať, trvalo to pár minút :)

Takže som z HTC prešla na značku Meizu a zatiaľ si túto zmenu neviem vynachváliť :)



A prečo to tu spomínam ? Hlavne preto, lebo kvalita zadného foťáku HTC-čka bola rovnaká, ako mám teraz na prednom, takže by tie videá aj šli.... ešte to nejako vymyslím a sľubujem, že vám k tomu napíšem ešte bližšie info :)


Blíži sa nový rok, tak by som sa asi aj k tejto téme mala vyjadriť. Nebudem písať osobitný príspevok, pretože takých článkov bude teraz mnoho od väčšiny blogeriek... 
Tak aspoň tu vám poprajem všetko dobré do Nového roku, nech je lepší, než ten čo teraz končí a nech si ho poriadne užijete :) A nech je načo spomínať ( hlavne na to dobré ).

Dúfam, že sa vám bude páčiť aj takýto typ článku- nečlánku a dúfam, že jeho prečítanie neberiete za stratu času :)
Majte sa krásne, KIKA

7 komentárov:

  1. že liečiť sa :D to si aj ja už myslím niekedy o sebe že bože baba už prestaň nekupuj to ach sme hrozne :-D inak to by aj mňa zaujímalo že ako tie videa na instagrame točia ja si ich rada pozerám tie z líčeniami:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na to točenie som sa snažila nájsť nejaký článok kde by mi poradili ale nič som nenašla :( ono to je väčšinou tak, že youtuberky si natočia video normálne na ich channel a potom spravia len zostrih a to dajú na insta.... no dnes som si to skúšala a skoro celý čas som bola mimo záber :D háá, budem to mať ťažké ešte :(

      Odstrániť
  2. též mám, Meizu mx2 :) jaký je toto přesně model, prosím ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten nový header je skvělý, jen ten font bych klidně nechala předchozí, tenhle se mi tolik nelíbí, ale to je jen můj osobní názor :) Tobě také přeji krásný Nový rok, ať si ho užiješ a splní se ti přání.. :) Mě se tenhle článek líbí, je to takový super oddychový osobní článek, určitě se budu těšit na další takové :)

    Nikola Mills

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka Nika :) Bohužiaľ moc takých článkov asi nebude, niesom ten typ, čo by si takto verejne vylieval dušu alebo písal o každej svojej myšlienke :)

      Odstrániť
  4. Ten nový mobil vypadá dost dobře, taky mám starý HTC desire X a foťák nic moc :/
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...