snow

nedeľa, 1. novembra 2015

Underworld Evobluetion ♥ Líčenie ♥ Fotopostup ♥

Ahojte :)
Poďme si trošku pokecať, čo vy na to. Ako sa máte? Aký ste mali dnešný deň ??
Ja celkom fajn, dnes je opäť nedeľa, čiže Opäť idem zmeniť svoj prechodný pobyt na intrák. Musím sa priznať, že nemám rada balenie a cestovanie, najradšej by som bola, kebyže sa môžem len tak premiestniť rovno v pyžame neskoro večer do mojej intrákovej postele a vo štvrtok zase domov. Ale niesme v knihe či filme Harryho Pottera, takže na 3 Ská ( Smer, Sústredenie, Sila vôle ) môžem tak akurát zabudnúť.
No nič, poďme na dnešné líčenie :)




Dnešné líčenie som venovala krásnemu tieniku od Catrice, ktorý som ulovila vo výpredajovom stojaniku v Dmke. Je to tieň z kolekcie Liquid Metal v odtieni 110 Underworld Evobluetion, ktorý má nádherný názov a ešte krajšiu farbu.
Je to nádherná tmavá, kráľovská modrá, ktorá sa skvele hodí práve k hnedým očiam.
Musím sa priznať, že nemám modré tiene moc v láske. Viac holdujem zemitým odtieňom, poprípadne fialovej (♥), ale modrej ?? Pfff, určite nie.
Nóóó...
Výsledný look sa mi veľmi páči, dokonca aj na mne.
Líčenie je pomerne jednoduché, ale trošičku časovo náročnejšie. No i tak stojí určite za to.
Postup dnes nejdem písať, myslím, že vďaka fotkám to nieje ani potrebné. No dnes som navyše pre vás nafotila aj produkty, ktoré som použila, dúfam, že to oceníte :)

( Pre väčšiu kvalitu kliknite na fotku )



 













Finálny look :



POUŽITÉ PRODUKTY :


Dermacol Makeup cover (209) na zjednotenie viečka, Rimmel Natural Bronzer ( 02 Sun Light ) do očného záhybu a Essence Eyebrow designer ( 02 brown ) na obočie




Do stredu viečka som naniesla "hviezdu večera" Catrice Liquid Metal ( 110 Underworld Evobluetion ), do vonkajšieho kútika Catrice ( 820 Lilac Maniac ), do vnútorného kútika a na prejasnenie pod obočie Catrice ( 860 The Beauty and The beige ) očný ohyb = Essence ( 21 Keep calm and berry on ) a nakoniec na spodné viečko Essence ( 65 Skeye and sand ) 


Nakoniec som na oči naniesla ešte očnú linku od Essence I ♥ PUNK a Essence Plump NO clump! maskaru na ktorú som robila recenziu tu : ŤU


Na pleť som naniesla podkladovú bázu od Couleur Caramel ( recenzia tu : ŤU ) a pomocou "beauty blendera" od Ebelinu ktorý milujem  ( :) ) som naniesla Makeup od Rimmel London - Match Perfection v odtieni 010 Light Porcelain.



 A nakoniec som na tvár naniesla puder Aspot Anti Shine Mattitude, Bronzer od Elfu v odtieni Warm Tan, Lícenku od Alverde Schimmer-Rouge v odtieni  Secret Rose a rozjasňovač od Essence, na ktorý som robila recenziu tu : ŤU 
Posledný krok bol rúž od Essence v odtieni 53 All about Cupcake.

 



And that´s all ! :) Musím povedať, že líčenie sa mi skutočne páči a že som sa pri ňom poriadne vyhrala. Neviem ako vy, ale ja keď sa maľujem, považujem to za určitý relax. Vyčistím si pri tom hlavu, kadečo "múdre" ma napadne :D Proste to milujem a som rada, že som sa k tomu dostala.. i keď celkom zlým spôsobom, ktorý by som nikomu nepriala, ale predsa.... Ale o tom inokedy :)

Majte sa krásne, bežte si zapáliť sviečku, zoberte knihu, zabaľte sa do deky a užite si posledné lúče tohto nedeľnajšieho slniečka :)
Kika

5 komentárov:

  1. Máš nádherný obočí! A celé líčení ty krásně sedí :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem !! :) Už mám prichystaný článok na to, ako si ho upravujem tak dúfam, že sa ti bude páčiť :)

      Odstrániť
  2. ja som zatiaľ nchytila odvahu na takéto tmavé, skôr zatiaľ len nude a občas zlato-vínové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja mám rada nude a zlatasté a poprípadne bordové líčenie, ale na tmavšie líčenie podľa mňa odvahu netreba :) Ak by si si ty cítila dobre a krásne v niečom takom, prečo to nenosiť ? :)

      Odstrániť
  3. Nádherný líčení ! Musím si nakupit nějakou paletku v takových barvách :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...