snow

sobota, 10. októbra 2015

KRÁSNÁ KAŽDÝ DEN ♥ Dulcia Natural ♥ Couleur Caramel ♥ RECENZIA

Ahojte ! :)

Dnes som si pre Vás prichystala článok o eshope a výrobkoch, ktoré som získala na základe spolupráce, no už na začiatok prehlasujem, že i keď som tieto produkty dostala zdarma, môj názor to nemení  a budem ich recenzovať takisto, ako aj recenzujem výrobky, ktoré som si kúpila za vlastné peniaze :) 




Link na E-shop tu : https://www.krasnakazdyden.cz

Na stránke nájdete plno zaujímavých výrobkov a značiek a je jasné, že ma týmto stránka zaujala. No to nie je všetko.  E-shop vedie veľmi milé žieňa, Miška, ktorá má BIO kozmetiku veľmi rada a každý produkt, ktorý predáva, odporúča a skúšala dokonca sama :)
Možno je to pre niekoho maličkosť a možno niekoho ani nezaujíma, kto dané stránky vedie a tovar vám predáva... No keď si  spomeniem na moje skúsenosti, keď som kupovala kozmetiku v drogérii vo vlastnom meste a keď sa vždy stretnem s tým, že dané slečny a ženy v podstate ani nevedia čo predávajú a čo mi majú odporúčiť, som veľmi rada, že sa nájdu aj takíto milí ľudia, ktorý vedia čo robia :)
Len tak pre vysvetlenie, chcela som si kúpiť púder na pleť, no nemali ten čo som chcela, tak mi predavačka chcela miesto toho predať rozjasňovač, že to je to isté :)


No poďme späť k E-shopu. 

Značky, ktoré Miška na svojom E-shope ponúka :
 
Barbara Hofmann
Bocoton
Cosm´etika
Couleur Caramel
Crazy Rumors
Dizao
Dulcia natural
Skin Blossom
Soaphoria



Miška mi navrhla, aby som si z E-shopu vybrala 2 akékoľvek produkty, ktoré chcem a dokonca sama navrhla, že pre Vás, moje čitateľky mi zašle darček, ktorý potom zašlem ja Vám v GIVEAWAY, ktorú onedlho na blogu zverejním  :)


Balíček ... je proste dokonalý :)
Vidno že Miška do tohto Eshopu dáva aj kus seba a tovar vám nepríde zabalený len tak hala bala v nejakej bublinkovej fólii... Potrpím si na detaily, takže toto balenie ma vážne chytilo za srdce :) ♥




 Na zrecenzovanie som si vybrala 
♥ Couleur Caramel Bázu pod Make - up
♥ Dulcia Natural Očný krém s kofeínom - Nočný



V balíčku sa nachádzala aj vzorka Dulcia Natural Šľahaného telového masla s vôňou pomaranč . čokoláda a .... bože môj !!!! DOKONALOSŤ! Vonia to úplne ako čokoláda s pomarančovými šupkami, ktorú som raz mala z lídla :D Vážne dokonalosť, vonia to aj mamke a rada by som mala z toho plné balenie :)






Couleur Caramel Báza pod Make-up

Mám problematickú pleť a pár týždňov si prechádzam liečbou, kedy je celá moja pleť suchá, popraskaná a preto som potrebovala nejakú hydratačnú podkladovú bázu. 


 Pozrite na ten obal ! Môže byť niečo také dokonalé ???? ♥



Fixačná podkladová báza dokonale pripraví pleť na aplikáciu make-upu. Vyrovnáva jemné línie, vylaďuje povrch a zjednocuje tón pleti, vytvára základ pre ľahšiu aplikáciu a dlhšie trvanie make-upu. Podkladová báza Couleur Caramel je nekomedogénna, čiže neupcháva póry a je vhodná pre všetky typy pleti.


POUŽITIE: aplikuje sa na čistú pleť. Malé množstvo podkladovej bázy naneste prstami natvár rovnako, ako keď nanášate denný krém. Potom naneste make-up alebo púder a tešte sa z dokonalého vzhľadu, ktorý vydrží po celý deň. Podkladovú bázu môžete použiť aj na ruky a telo.



AKTÍVNE ZLOŽKY: Bio nevädzová kvetinová voda zvyšuje elasticitu, spevňuje a tonizuje pokožku. Olivový skvalan regeneruje a okysličuje bunky, udržiava vlhkosť pleti a redukuje vrásky. Bio mandľový olej obsahuje 24 % kyseliny linolovej, zjemňuje, vyživuje a revitalizuje pleť. Fair Trade olej zo semien vodového melóna kalahari je bohatý na omega kyseliny a antioxidanty, chráni pokožku pred slnkom. Olivový extrakt je nekomedogénne zmäkčovadlo. Bio praslička roľná spevňuje pokožku, zlepšujú prekrvenie a sťahuje póry. Bio a Fair Trade sezamový olej čistí pleť, viaže na seba toxíny, ťažké kovy a má silné regeneračné schopnosti. Fair Trade baobabový olej hydratuje, zmäkčuje a reštrukturalizuje pleť.
♥ 99,2 % všetkých zložiek je prírodného pôvodu
♥ 36 % aktívnych zložiek
♥ 21,8 % všetkých zložiek je z bioprodukcie



Colour Caramel je francúzska žnačka, ktorá prináša kvalitu, rešpektuje zdravie a ponúka pohodlie a úplnú spokojnosť :) . Výrobky neobsahujú žiadne škodlivé prísady, látky pochádzajú z ekologicky pestovaných rastlín a hlavne niesú testované na zvieratách  ! :)


Môj Názor
Bázu som si skutočne obľúbila a stala sa neoddeliteľnou súčasťou môjho každodenného líčenia. 
Je veľmi hydratačná a dokonca som zistila, že poď ňu nieje potrebný ani krém :) 
Má veľmi sviežu vôňu a stačí skutočne malé množstvo na celú pleť. Rýchlo sa vstrebe, takže nieje potreba čakať pár minút na nanášanie makeupu. 
Veľa báz pod makeup odskúšaných nemám, ale keď to porovnám so všeobecne veľmi obľúbenou Satin Baze od Dermacolu, je to vážne veľký rozdiel... keďže táto báza nieje narvaná silikónmi, ako Satinka, je pre pleť o moc lepšia a nezanecháva na pleti žiaden neprirodzený filter.
Obsah bázy je pomerne veľký : 50g a cena na Eshope je 799Kč . 




 Dulcia Natural Očný krém s kofeínom - Nočný
Ako som už spomínala, mám teraz strašne suchú pleť, preto sa na noc dosť krémujem a chcela som očný krém, lebo si nemyslím, že obyčajný krém na celú pleť by mi stačil :)
Preto som si vybrala tento  Dulcia Natural Očný krém, ktorý obsahuje Kofeín.


 Kozmetika Dulcia natural je poctivá, živá kozmetika. Ten rozdiel určite pocítite sami. Dulcia natural je prírodná kozmetika založená na báze rastlinných a bylinných extraktov, čistých esenciálnych olejov, vzácnej ružovej vody a aloe vera.


Kozmetika obsahuje 99% účinných látok a tie určite na pokožke pocítite. Niekedy, hlavne pri prechode z bežnej kozmetiky na kozmetiku prírodnú, je potrebná adaptácia pokožky. Pokožka sa potrebuje zbaviť chemických látok a nasýtiť sa jej vlastných prirodzených látok. Adaptácia v tomto prípade môže znamenať jemne napnutú pokožku, resp. krátkodobé zhoršenie stavu pleti. Tieto príznaky po pár dňoch ustúpia a pleť sa Vám poďakuje za Vaše rozhodnutie vydržať. 




Hustý mastný balzam nabitý kofeínom s krásnou kávovou vôňou zmierňuje a zabraňuje vzniku opuchov v okolí očí. Balzam stimuluje a obnovuje bunkovú štruktúru, čím napomáha k lepšej cirkulácii krvi a tým zdravšiemu a mladistvejšiemu vzhľadu pokožky okolo očí. Podporuje prekrvenie pokožky pre zosvetlenie kruhov pod očami.
Obsahuje bambucké maslo, ktoré zabezpečuje hĺbkovú hydratáciu, mangové a avokádové maslo, ktoré vďaka vysokému množstvu antioxidantov a vitamínom C a E pôsobia proti starnutiu pokožky.



Môj Názor :
Milujem ho ! A ak milujete vôňu kávy, tak ho budete milovať takisto :)
Krém je krásne hydratačný, nabitý vitamínmi a kofeínom, ktorý pôsobí či už na kruhy pod očami, ale takisto aj opuchy.
Krém nanášam tak, že malinké množstvo jemne naťupkám pod očami a takisto ho rozotrem aj na viečka. Krém mi vôbec nepodráždi oči čo je veľké plus ! :)

Keďže krásne hydratuje, je možné ho nanášať aj na iné suché miesta na tele, ako sú napríklad lakte, okolie nosu, úst .
Vystačíte si vážne s malým množstvom krému, takže jedno balenie vám vydrží neskutočne dlho :)
Obsah krémiku je 10g a cena je 255kč.
Na stránke Krásna Každý den ho nájdete tu : https://www.krasnakazdyden.cz/ocni-kremy/140-ocni-krem-s-kofeinem-nocni-dulcia-natural.html


Dulcia Natural Krémový Dezodorant - citrónová tráva - mäta

 
Posledná vec, ktorú som získala je tento krémový deodorant, ktorý avšak nieje pre mňa, ale pre vás :)
O pár dní na blogu zverejním GIVEAWAY,  a tento deodorant bude jedným z darčekov, ktorý môžete získať aj vy ! :)
Budem veľmi rada ak sa zapojíte :)


 Jemný krémový dezodorant, ktorého rastlinné zložky sú uznávané po generácie ako úplne bezpečné pre ľudí. Zloženie zabraňuje množeniu baktérií spôsobujúcich zápach v podpazuší bez toho, aby zablokoval potné žľazy. Dezodorant nezabraňuje prirodzenému poteniu a Vaše telo sa naďalej zbavuje nebezpečných škodlivín ale bez nepríjemného zápachu. Receptúra prírodného dezodorantu kombinuje pôsobenie silne antibakteriálnych olejov s látkami, ktoré pohlcujú baktérie, a teda zabraňujú procesom rozkladania sa potu.



Tak a to je na dnes všetko :) Trochu vyčerpávajúca recenzia, všakže?
Dúfam, že vás produkty zaujali, pretože ja som nadmieru spokojná :)
Chcela by som ešte raz Miške veľmi poďakovať za spoluprácu a som ochotná v budúcnosti nadviazať aj ďalšiu :)
Aký máte názor na BIO kozmetiku? Potrpíte si na kvalitu kozmetiky, alebo nedávate moc veľkú váhu na zloženie jednotlivých produktov ?
Dajte mi určite vedieť v komentároch :)
Prajem krásny víkend,
Kika.
PS : Ak ste na mojom blogu nový a zapáčil sa Vám, budem veľmi rada, ak sa stanete pravidelním čitateľom cez GFC :)

4 komentáre:

  1. Dříve jsem se o kvalitu kosmetiky moc nezajímala, ale ted se na kvalitu hodne dívám!!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O téhle značce jsem neslyšela, ale produkty vypadají zajímavě :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O týchto produktoch som už počula, ale ešte som nemala šancu vyskúšať ich (:
    A veľmi sa teším na súťaž! (:

    Steal Her Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem přesedlala na Bio kosmetiku přesně před dvěma týdny a to objednávkou na zmiňovaném e-shopu. Od Dulcia mám 4 produkty a jsem nadšená, nejvíc z oční krému, ta vůně je úžasná :-). A ten rozdíl mezi klasickou a bio kosmetikou je znatelný. Andy

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...