snow

sobota, 3. októbra 2015

Fall is COMING ♥Líčenie ♥ FOTOPOSTUP ♥

Ahojtee :)

Ešte pred pár dňami tu bolo leto a zrazu mi je zima v tričku, mikine aj bunde, no chápete tomu?
Mám rada jeseň aj zimu, no len keď som dobre poobliekaná a je mi fajne tepľučko.
Ale nechcela som o tomto.
Jeseň už je tu a preto Vám dnes prinesiem trošku jesenné líčenie a v celku nositeľné, čo na mojom blogu nieje popravde zvykom.
O to viac dúfam, že sa Vám bude páčiť a skúsite ho aj vy ! :)
Celý tento Look sa točí kolo nie moc výraznej... no aj tak dosť zaujímavej linky a trooošíčku tmavší rúž na môj vkus, i keď stále to nie žiadny vínový, alebo bordový rúž, ktorý sa na jeseň nosí...
Keďže ja rúže nenosím, verte mi, toto je tmavý rúž :D

No koniec rozpisovania sa, poďme na to :)



Líčenie viečka je pomerne jednoduché. Najskôr som naniesla korektor cez celé viečko na jeho zjednotenie a potom ho prepudrovala, aby sa mi tiene lepšie " blendili"a pôsobili prirodzenejšie.
Do očného ohybu som naniesla tieň s podtónom do bordova a na celé viečko som naniesla tieň, ktorý je len o trošičku tmavší než moje viečko a to je celé ! :)






Neviem ako u Vás, ale u mňa zlatá ( žltá farba ) a takisto aj tá bordová evokuje jeseň... A preto som sa dnes rozhodla, že miesto obyčajnej čiernej linky nanesiem zlatú. Linku nanesiem celkom širokú, aby bola poriadne výrazná :) Ku vnútornému kútiku oka na linku navrstvím svetlú zlatú, nech linka nieje jednotvárna :)


Ako ďalší krok nanesiem ďalšiu linku a tentoraz v čiernej farbe, pozdĺž mihalníc. Dávam si pozor, aby linka bola pekne precízna a aby nezakrývala veľkú časť zlatej linky. Linku som urobila tak, že najhrubšia je vo vonkajšom kútiku a postupne sa vytráca smerom ku vnútornému kútiku.


U mňa je zvykom, že na spodné viečko nanášam pomerne tmavý hnedý tieň, ktorý rozmažem smerom dole  no dnes som sa rozhodla, že oko poriadne prejasním svetlým ružovkastým tieňom, ktorý nanesiem pozdĺž celého spodného viečka. Svetlý tieň do vnútorného kútika a pod obočie je samozrejmosťou :)



Posledný krok, ako inak, maskara... A líčenie máme hotové ! :)






 Použité produkty :


Tak čo hovoríte na tento look ?
Zvyknete nosiť viacfarebné linky, alebo ste skôr verné klasickej čiernej, alebo hnedej ?
Určite mi dajde vedieť dole k komentároch, či sa vám toto líčenie páčilo a či by ste ho niekedy rady vyskúšali aj na sebe :)

Prajem krásny víkend,
Kika

PS : Onedlho pre vás chystám na blogu Giveaway , tak sa máte na čo tešiť !! :)

14 komentárov:

  1. Nádherné líčení :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Som rada že sa líčenie páči :) ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Nádherné líčenie, podobne bez tej zlatej linky a líčim skoro každý deň. :) Super! ^_^

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      Ja linky moc neobľubujem , radšej nosím "smoked liner" ktorá mi nepripadá taká tvrdá a várazná a akurát tak riasy pekne zahustí :)

      Odstrániť
  4. Tenhle typ linky jsem nikdy nezkoušela, musím napravit, vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite skús :) aj s inými farbami, trošku to zaberie viac času, ale výsledok určite stojí za to :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...