snow

piatok, 16. októbra 2015

GIVEAWAY ! :)


Ahojte !
Už dlhú dobu som pre vás pripravovala súťaž a dnes som sa ju konečne rozhodla zverejniť :)
Nekoná sa na základe žiadnych mojich, alebo "blogových" narodenín, alebo prekročenia krásneho počtu videní na blogu, ale proste preto, lebo vás mám rada a chcela by som vám urobiť radosť aspoň takýmito drobnosťami, ktoré som vám kúpila.
Touto Giveaway by som vám všetkým chcela poďakovať a dať vám vedieť, že si cením každé jedno prečítanie článku a každý komentár. Odozva od vás znamená pre mňa neskutočne veľa a dúfam, že touto GA sa na môj blog zapáči aj širšiemu publiku, než mám teraz :)



Súťažiť sa bude o :
♥ Rimmel Maskaru Extra Super Lash v odtieni Brown black



♥ Miss Sporty Lak na nechty v odtieni 4212


♥ Dulcia Natural deodorant s vôňou citrón-mäta, ktorý do súťaže venovala Miška od Krásná každý den






♥ Maybelline Rúž Colos Sensational v odtieni 620 Pink brown




Dúfam, že sa vám ceny budú páčiť, vyberala som ich so srdcom a podľa toho, čo by ste aj mohli využiť, čiže vám to nebude ten tak sedieť v kozmetickej taštičke niekoľko rokov. :)


Podmienky :

♥ Sledovať môj blog cez GFC 
♥ Dať páči sa mi to na stránku Krásná Každý Den
♥ Pod tento článok dať svoj email , aby som vás  v prípade výhry mohla kontaktovať.

A to je všetko ! :)
Víťaz bude vybraný náhodne pomocou random.org 

GIVEAWAY bude bežať od dnes, čiže 16.9.2015 do 8.11. 2015.
Prajem Vám všetkým veľa šťastia ! 
Kika



32 komentárov:

  1. Sleduji tě a lajk jsem na dala. :) Všechny věci se mi mooc líbí :)
    můj email: rencahudcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee to jsou skvělé věci! :)
    GFC - Diary of a Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! :)
    Na obou účtech jsem jako Lucka Sondová
    mail: sondova.lucka@gmai.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji na GFC a LIKE jsem dala jako Kateřina Výmolová
    blogbeatybyk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC a FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sleduji GFC a FB Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juu ty věci jsou boží :)
    Tereza.Dr@seznam.cz
    FB:Tereza Drechslerová

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduji kottovahatz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všechno splněno :)
    katerina.sugarkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super produkty!
    GFC: Klaudy's enjoyment
    email: klaudysenjoyment@gmail.com

    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Rada by som tieto produkty vyskúšala :)
    zdilovalenka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC : Braylee Dixon
    FB : Braylee Dixon
    Mail : braylee.dixon@gmail.com

    Steal Her Beuty

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super produkty, hlavně ten lak má úžasnou barvu!

    GFC: A bit of life
    FB: Týna Fričová
    kikifri@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem ;) Krásne veci :3 môj mail je merry.jarosova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji :)
    Nádherná Giveaway :) Vše vypadá opravdu skvěle
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sledujem :)
    FB: Sima Matejková
    E-mail: simamatejkova296@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sledujem a súťažím :)

    FB: Sima Bellová
    email: sima.bellova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC Šárka Dvořáčková
    FB Šárinka Dvořáčková
    sarka.dvorackova96@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Vanessa Lalik, FB: Wanessen Lalik
    Daemilalik@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC : Aneta Černovská
    FB: Aneta Černovská
    aneta.cernovska@gmail.com
    Tak deodorant vypadá moc zajímavě, myslím, že by to mohla být super věc do kabelky :)
    Mějte se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ta rtěnka je nádherná! :)
    GFC: Karolína Malá
    FB: Karolína Malá
    Email: kkarolmala@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ten rúž a lak majú nádherné odtiene :))
    gfc: notes personnelles
    fb : Mon Ika
    17monika6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Camellia
    FB: Camellia Michaelis
    mail: camelliam@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Júú, od Dulcia chcem už dlhšie niečo vyskúšať! :)
    sledujem ako kinda difficult
    fb: Júlia Dom.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Michaela Crash
    FB like: Michaela Šutková
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ten krémový deodorant mě láká vyzkoušet, jinak barvy rtěnky i laku jsou naprosto úžasné :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...