snow

pondelok, 3. augusta 2015

Because PURPLE is my favourite color ♥ FOTOPOSTUP ♥



 Ahojte :)
 Dnes som sa rozhodla, že si pre vás pripravím opäť nejaké to líčenie ... Viem, posledný článok som vydala približne pred dvoma týždňami, no dúfam, že mi to odpustíte, pretože kvôli brigáde som vôbec nemala čas ani žiť, nieto ešte písať článok na blog.
Aj dnes ma napadlo, že zarovno s líčením budem písať aj postup. Veľakrát sa mi totižto stalo, že som na blog dala líčenie, ktoré som spravila pred cca týždnom a už som nemala ani šajnu, čo mám k nemu napísať.









Jeden takýto postup som už napísala minule, no bohužiaľ si ho nikdy neprečítate, pretože s fotkami som vôbec nebola spokojná, čiže myslím, že by sa to líčenie nepáčilo ani vám .Som zástanca kvalitných fotiek pri blogoch a preto som niečo také zverejniť proste nemohla ...
Tak teda dúfam, že sa vám takýto postup bude páčiť, pretože mňa toto rozhodne baví :) Pripomína mi to takzvané CHIT CHAT get ready with me videá, kedy sa youtuberky líčia a zároveň pri tom aj rozprávajú.
Tak začnime!




Najskôr som na celé viečko až pod obočie naniesla korektor od Dermacolu, aby mi viečko pekne zjednotil a aby mi nebolo cez tiene vidieť žiadne žilky :) Inak neviem ako vy, ale ja rada pri takýchto líčeniach, ktoré chystám, počúvam hudbu. Dnes som vsadila na moju Srdcovku My Chemical Romance <3 Poznáte ?? Dúfam že áno :)




Ako ďalší krok nanesiem do očného záhybu tmavší hnedý tieň, ktorý avšak nenanesiem až do vnútorného kútiku, ale viac ho koncentrujem do vonkajšieho kútika a taktiež ho nanesiem do “V-čka“ na vonkajšom kútiku :) Vďaka tomuto tvaru bude naše oko vypadať viac predĺžené a výrazné.




Tentoraz na celé pohyblivé viečko nanesiem moju láááááásku, ktorú som náhodou pred pár mesiacmi objavila v Dmke a to je tieň od Miss Sporty ( Studio Colour Mono Eye Shadow v odtieni 107 Scandalous  ) ktorý má nádhernú tmavo fialovú farbu. ja fialovú farbu milujem, najradšej by som ju nosila každý deň na sebe, či už na oblečení, alebo aspoň na spodnej linke . Mimochodom tento tieň ma BRUTÁLNU pigmentáciu, takže Vám ho rozhodne doporučujem !! :)
Odfotila som aj to, ako vypadá tieň hneď po nanesení, nie rozblendení, keďže som tieň nenaniesla v typickom tvare, ale vynechala som vnútornú časť a na vonkajšom kútiku som ho naniesla do tvaru chvostíka, aký robím, keď nanášam linku :) 


Všetko následne rozmažem pomocou hnedého tieňa. 
Dobre, momentálne vypadám ako s monokľom, ale sľubujem, že to bude vyzerať dobre :D ( teda dúfam ).
Potom som na vonkajší kútik dala čierny tieň ( Catrice 140 ) a musím sa priznať, že pred týmto líčením som pozerala v telke “reláciu(?)“ 4 svadby a tam som si všimla, že kozmetička neveste nanáša tiene obyčajným aplikátorom na tiene, ktoré už máloktorá z nás používa. Tak som tento tieň naniesla pomocou penového aplikátora a musím priznať, že sa mi páči, ako naniesol tieň, lebo vďaka jeho tvaru, ktorý je do špičky, sa mi pekne podarilo naniesť tieň do tvaru, akého som chcela. 

Dnes som nejako nemala chuť na linku, tak som teda naniesla znova ten istý čierny tieň len pozdĺž mihalníc.



Bude to moc, ak nanesiem bordový tieň pod oko ??? Dúfam, že nie, tak teda nanesiem bordový tieň od pre mňa dosiaľ neznámej značky MIYO na celú spodnú linku a rozmažem ju smerom dole. 



Tiene do červena, pripadne bordova ako je aj tento, môžu vaše oči urobiť unavenými, preto je dobré, ak takýto tieň od oka oddelíme pomocou inej farby. Ja nanesiem malú vrstvu čierneho tieňa tesne ku mihalniciam.




Medzi posledné kroky patrí už len svetlý tieň pod obočie, do vnútorného kútika ( ja som zvolila svetlo ružový ), mascara a máme hotovo !



Tak ako sa vám páči toto líčenie ? :) Dúfam že aspoň trošku áno, lebo mne veľmi :)
Prajem Krásny deň,
KIKA
PS : Posledné dni rozmýšľam, že by som vám pripravila článok s takými líčeniami, ktoré nosím najčastejšie a sú vážne jednoduché, tak dúfam, že vás zaujme, lebo viem, že máloktorá žena sa odváži nosiť niečo výraznejšie, poprípadne nemá na to čas...
PS2 : Akú farebnú kombináciu by ste chceli vidieť v ďalšom článku ? :)







13 komentárov:

  1. Nádherné líčení, neskutečně ti to sluší.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení. :) A krásná kukadla. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne licenie:) nieco podobne som chcela vyskusat na svadbu tak sa budem inspirovat :) vdaka!
    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ♥ Vážne ?? na svadbu také tmavé líčenie ?? Určite mi potom daj vedieť ako to dopadlo :)

      Odstrániť
  4. Kráásne :-)) Maš nadherne oči !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! komentár od teba ma vždy neskutočne poteší :)))

      Odstrániť
  5. celkom tmavé líčenie ale keďže ty si tiež tmavá tak na tebe to až také výrazné nieje a aj sa ti to hodí :)
    páčilo sa mi aj bordové jesenné líčenie :)
    je super že ani ty sa nebojíš farieb lebo väčšinou baby nosia len zemité, neutrálne farby :) + dávaš sem pekné kvalitné fotky :) čo u viacerých dievčat chýba
    asi to fotíš so zrkadlovkou že?

    ❀ Kflori's garden ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) na kvalitu som celkom hrdá a potrpím si na ňu :)
      Nie, nefotím na zrkadlovke, mám doma nejaký obyčajný foťák od Fujifilm, vôbec neviem ani presný model :D

      Odstrániť
    2. wow vážne? na to ti celkom pekne fotí takto z blízka :D síce aj môj ale až také ostré nie je alebo ako to opísať :D

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Som strašne rada, že sa ti to páči :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...