snow

utorok, 9. septembra 2014

Jesené Bordovo zlaté Líčenie/ FOTO POSTUP ( Fall burgundy eye makeup )

Ahojte :)
Máte už aj vy jesennú náladu tak ako ja ? Viem, viem, všetky si prajeme aby bolo ešte leto, ale to sa čím ďalej tým viac stáva minulosťou, ako nám počasie dáva vedieť :)
Nevadí, ja milujem skoro všetky ročné obdobia, okrem jari, keď je všade len blato a štrk, ktorý ostane po zime. A preto sa teším aj na jeseň ! Toľko inšpirácie prichádza s farebnými listami.
A mne sa k jeseni hodí bordová farba. Dúfam, že sa vám toto líčenie bude páčiť, načerpáte inšpiráciu a odvahu nosiť výraznejšie líčenie :) Na konci mám pre vás jednu otázočku, dúfam že mi na ňu odpoviete. Tak a poďme na to :)



1. Na celé oko nanesieme bázu, alebo tuhší korektor ktorý zapudrujeme. Spraví to ten istý job :)

 2. Do očného zábyhu nanesiem béžový tieň s podtónom do žlta. To nám pomôže dokonale rozblendiť bordový tieň do stratena .


 3. Na celé pohyblivé viečko nanesieme bordový očný tieň. Pre väčšiu pigmentáciu ho do viečka vťupkáme.

 4. Ďalší krok je zormazanie do stratena. Pre krajší efekt som na to použila hnedú s nádychom do červena. 


 5. Pre stmavenie looku som do vonkajšieho kútika naniesla čierny tieň, ktorý som následne poriadne rozblendila. 



6. Prichádza kráska líčenia - a to zlatý tieň, ktorý nanesieme do vnútorného kútika. Krásne to prejasní celé oko a zaujme každý pohľad ;) Svetlý lesklý tieň pod obočím je samozrejmosťou. 


 7. Nakoniec už len nanesieme linku podľa preferencií a nanesieme maskaru :)






Tak ako sa vám páči dnešné líčenie ? Išli by ste s ním medzi ľudí ? Budem rada, ak zanecháte komentár s vaším názorom :3
PS: Mohli by ste mi odporúčiť nejakú tekutú očnú linku z drogérie?? Aká je vaša obľúbená ?? Moja došla a momentálne neviem, ktorá by ju nahradila :)
Prajem krásny deň,
Kika 

14 komentárov:

  1. Nádherné líčení! :)

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja cez jeseň a zimu preferujem skôr tmavé a výrazné pery ako oči (ale celkovo sa mi tmavé oči na mne nepáčia), ale toto vyzerá nádherne a nie príliš tmavo :) presne podľa môjho gusta :D
    a dobrá linka na oči ja od Catrice v odtieni Dating Joe Black :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas nemám rada na sebe tmavé pery :D :) Vďaka za typ, určite sa po nej pozriem :)

      Odstrániť
  3. To je krásne líčenie. Mám presne takýto bordovo-tehlový tieň, ale nepoužívam ho takmer vôbec, lebo ma nenapadlo ho takto krásne skombinovať. Skúsim zajtra toto líčenie, snáď sa mi podarí tak krásne ako tebe. Vďaka za inšpiráciu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujéém, som rada že sa inšpiruješ :) dúfam ,že sa ti podarí ! :)

      Odstrániť
  4. Super kvalita fotek, to se u fototutoriálů moc často nevidí! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, snažím sa, aby boli príspevky čo najlepšie :)

      Odstrániť
  5. Wow! Velmi povedené líčení :) Vypadá opravu krásně! :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. postup je velmi dobry možno by som to zvladla aj ja podla neho taky antitalent:)) tieto farby ti velmi pristanu krasne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tie postupy sa snažím robiť čo najzrozumiteľnejšie :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...